All Retail
Опубліковано

Торгівля на мільярди: АТБ збільшує товарообіг і податкові внески у 2025 році

У першому півріччі 2025 року корпорація АТБ суттєво наростила обсяги податкових платежів — 18,02 млрд гривень було перераховано до бюджетів усіх рівнів. Це на 35,9% більше, ніж за аналогічний період минулого року.

За січень-червень 2025 року підприємства групи компаній АТБ сплатили:

  • до державного бюджету — 12,16 млрд грн (у 2024 році — 8,68 млрд грн);
  • до місцевих бюджетів — 3,81 млрд грн;
  • до цільових фондів (включно з ЄСВ) — 2,05 млрд грн.

Флагман корпорації ТОВ «АТБ-Маркет» забезпечив найбільшу частку внеску, сплативши 14,35 млрд грн податків. Зокрема:

  • 9,52 млрд грн — до держбюджету,
  • 3,21 млрд грн — до місцевих бюджетів,
  • 1,62 млрд грн — до цільових фондів.

АТБ формує близько 50% від загальних податкових платежів у сфері українського ритейлу.

Десятиліття сталого зростання

За останні 10 років податкові платежі корпорації зросли у понад 8 разів — з 3,5 млрд грн у 2014 році до 28,61 млрд грн у 2024-му. З початку повномасштабного вторгнення сумарний внесок АТБ до бюджетів перевищив 74,11 млрд грн.

Товарообіг: зростання майже на 20%

У першому півріччі 2025 року мережа АТБ досягла товарообігу 139,39 млрд грн включно з ПДВ та акцизами, що на 19,8% більше за показник аналогічного періоду 2024 року.

Цей результат став можливим завдяки стратегії динамічного розвитку, ефективній логістиці та роботі більш ніж 59 тисяч працівників.

АТБ залишається найбільшим роботодавцем і платником податків у сфері вітчизняного роздрібного ритейлу.

Лідер бізнесу та опора захисників

За рейтингом Опендатабот, АТБ посіла 1 місце за виторгом серед компаній України та увійшла до ТОП-5 найдорожчих брендів країни.

Крім економічного внеску, корпорація демонструє активну соціальну позицію. З початку війни компанія надала благодійної допомоги на понад 2 млрд грн. Також передала сотні тонн продуктів, близько 2 тисяч одиниць техніки (вантажівки, пікапи, всюдиходи) та приблизно 2 тисячі дронів Mavic3 Pro.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або