All Retail
Опубліковано

«Нова пошта» масштабує мережу кастомних поштоматів із локальним характером

Нова пошта продовжує розширювати мережу поштоматів в Україні, додаючи їй емоційного забарвлення та локальної автентичності. У різних містах з’являються поштомати з впізнаваними фразами, жартами, поетичними рядками чи місцевими особливостями — усім тим, що «говорить мовою міста».

«Поштомат — це технологія. Але ми помітили: люди хочуть бачити в ньому не лише функцію, а й щось, що говорить з ними на „ти“. Щось, що відгукується їхньою мовою, культурою, контекстом. Тому ми почали давати їм голос — той самий, локальний. І тепер у кожному місті поштомат каже „привіт“ по-різному», — коментує Павло Даніман, директор з маркетингу «Нової пошти».

Станом на липень 2025 року в Україні вже працює понад 200 кастомних поштоматів, зокрема в Києві, Харкові, Рівному, Дніпрі та Одесі. Наприклад:

  • У київських університетах (КПІ, КАІ, ХАІ) поштомати стилізовані під корпуси вишів з архітектурними елементами й цитатами видатних науковців — Сікорського, Патона, Корольова.
  • Біля книгарні «СЕНС» у Києві встановлено поштомат з ілюстрацією чорного кота в коробці, що читає книгу.
  • На фестивалі Atlas Weekend поштомат тимчасово перетворюється на фестивальну камеру схову — з гумором про намети, пиво та мокрі кеди.

До кінця 2025 року «Нова пошта» планує встановити ще щонайменше 1000 поштоматів у партнерстві з університетами, брендами, фестивалями та міськими адміністраціями.

Як і всі поштомати компанії, кастомізовані версії працюють цілодобово, відкриваються через мобільний застосунок і забезпечують:

  • отримання та відправку посилок розміром до 40×60×30 см і вагою до 20 кг;
  • зберігання відправлень до 5 днів;
  • повністю безконтактну взаємодію;
  • можливість використовувати пристрій як пункт передачі або камеру схову особистих речей.

На сьогодні мережа поштоматів «Нової пошти» найбільша у Європі, яку обслуговує одна компанія в межах однієї країни.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або