All Retail
Опубліковано

Українці п’ють більше: зростає попит на імпортне та крафтове вино

В Україні росте споживання алкоголю та спостерігається ажіотажний попит на виноград для виробництва вина.

За словами керівника імпортера Vitis Group Сергія Мазура, українці переорієнтовуються на важкий алкоголь та дешевші імпортні вина. «Є сегменти важкого алкоголю, де споживання навіть зросло порівняно з довоєнним часом. Стосовно вина та ігристих вин — у пляшках продажі майже досягли довоєнних показників. У грошовому еквіваленті, особливо у валюті, падіння доволі велике. Думаю, не менше 30−40%. Різко впала середня вартість пляшки, яку купують споживачі», — пояснює він.

Він додає, що з виїздом українців за кордон імпортери втратили значну частину споживачів, через що «база споживання» скоротилася. Проте у кількості пляшок продажі імпортного алкоголю залишилися на довоєнному рівні, що пояснюється підвищеним споживанням через стресові обставини.

Водночас українці все частіше обирають крафтовий алкоголь. «Суттєво зростає споживання українського продукту — це стосується не лише напоїв, а й сирів, пива та інших продуктів харчування», — зазначає керівник Vitis Group.

Водночас розвиток українського виноробства стримує втрата виноградників через окупацію південних регіонів та постійні обстріли. Навіть релокація виробництва не вирішила проблему. Багато виробників намагаються збільшити виробництво, але сировини бракує, а конкуренція за виноград зростає.

Попри це, виробники активно намагаються привернути увагу до українського вина. В Україні зростає закупівля винограду і попит на нього стає ажіотажним. «Проте не факт, що виноград буде куплений саме тими виробникам, які вміють робити краще вино. Часто виграє той, хто робить кращу цінову пропозицію», — підсумовує експерт.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або