
«Фокстрот» відкрив новий магазин у Кривому Розі
Нова локація у ТРЦ «Сонячна галерея» стала шостим представництвом рітейлера у місті. На відвідувачів чекають 29 брендзон, сучасний клієнтський хаб і відомий етнодизайн у фірмових кольорах мережі.
Омнікальний техноритейлер «Фокстрот» представив новий, 127-й магазин мережі. Він розмістився на 1 поверсі ТРЦ «Сонячна галерея» у Кривому Розі. Простір має загальну площу 1080,8 м², з яких 842 м² займає торговий зал.
Однією з ключових переваг нової локації стала розширена брендова експозиція з 29 бренд-зон, де представлені провідні виробники техніки: Apple, Samsung, LG, Hisense, TCL, Xiaomi, Delonghi, Philips, SEB, Razer, Hator і т.д.
Магазин працює за оновленим функціональним форматом, орієнтованим на максимальну зручність покупців. Тут облаштований сучасний «хаб», що поєднує зону видачі онлайн-замовлень, швидкої оплати та сервісної підтримки. Крім того, кожен продавець має доступ до внутрішньої програми FoxyHub, завдяки якій може оперативно видавати замовлення та надавати додаткову інформацію.
Дизайн інтерʼєру витриманий у фірмовому стилі «Фокстрот» з національними етномотивами, інтегрованими в брендову палітру компанії, які вже стали впізнаваним елементом мережі. Також доступний фірмовий мерч з лисичкою Фоксі, маскотом компанії. Частина від продажу зазвичай прямує на психоемоційну підтримку дітей, постраждалих від війни.
«Кривий Ріг демонструє високу лояльність до бренду Фокстрот, і відкриття вже 6-го магазину — це стратегічна відповідь на запит регіону. Для нас важливо забезпечувати якісний клієнтоорієнтований та доступний сервіс, а також надавати можливість зручно купувати офіційну техніку з гарантіями», — прокоментував Данило Векленко, операційний директор «Фокстроту».
«Фокстрот» послідовно впроваджує практики безбарʼєрного ритейлу і новий магазин у Кривому Розі не став винятком. Простір зручний для відвідувачів, які пересуваються на колісних кріслах, користуються милицями чи тростиною. Клієнтам з порушенням слуху доступне обслуговування жестовою мовою через сервісне рішення.
На серпень 2025 року мережа «Фокстрот» охоплює 127 магазинів у 68 містах України, а також активно розвиває омнікальні канали — інтернет-магазин Foxtrot.ua та мобільний додаток. Першу половину року компанія завершила з відчутними результатами: 505 млн грн сплачено до бюджету, а корпоративний штаб «Допомога нашим» передав Силам оборони техніки на 5,5 млн грн. З початку повномасштабної війни обсяг такої підтримки становив 48,5 млн грн.