
У мережі супермаркетів TA-DA! представлено нову власну торгову марку
У серпні 2025 року на полицях супермаркетів TA-DA! з’явилися перші товари нового бренду власної торгової марки SOLIRA, що була зареєстрована цьогоріч та вже доступна для покупців у всіх супермаркетах мережі.
Якщо інші власні торгові марки TA-DA! орієнтовані переважно на товари щоденного вжитку, то цей бренд створено для споживачів, які роблять усвідомлений вибір, цінують якість, сучасний дизайн і комфорт.
Асортимент бренду охоплюватиме товари середнього та вище середнього цінового сегмента, що вимагають свідомого рішення під час покупки: посуд, постільна білизна, рушники, текстиль та інші категорії для дому.
SOLIRA робить наступний крок у розвитку — розширює портфель і зміцнює позиції як надійний вибір товарів для дому. Найперше бренд представить посуд і текстиль, а також посилить комунікацію з покупцями, аби підкреслити свої ключові цінності: свідомий вибір, сучасний дизайн і баланс ціни та якості. Подальший розвиток передбачає розширення асортименту та регулярне додавання нових SKU відповідно до запиту покупців.
Стратегія просування нової власної торгової марки передбачає старт продажів з акційними пропозиціями та спеціальними знижками.
Запуск бренду SOLIRA відбувся у відповідь на зростання попиту на товари для дому в середньому сегменті. Згідно зі стратегією розвитку мережі TA-DA! бренд має на меті закріпитися як вибір товарів для дому, поєднуючи практичність, естетику та комфорт.