
«Сільпо»: підсумки роботи за 2024 рік та плани розвитку
Майже 70 сторінок цифр, фактів і планів, які відображають як розвивається одна з найбільших мереж країни. Саме стільки містить звіт ТОВ «Сільпо-Фуд» за 2024 рік, з яким ознайомився All Retail. Ми виокремили найцікавіше.
Мережа «Сільпо» залишається найбільшим за оборотом бізнесом Fozzy Group та одним із ключових операторів ринку роздрібної торгівлі України. На кінець 2024 року мережа налічувала 308 супермаркетів «Сільпо» та 4 делікатес-маркети Le Silpo. У компанії працює понад 31 тис. співробітників.
Ключові фінансові показники:
- Дохід без ПДВ за 2024 р.: 93,02 млрд грн;
- Приріст товарообороту: +6,64% порівняно з 2023 роком.
Зобов’язання:
- Довгострокові – 12,99 млрд грн;
- Поточні – 29,67 млрд грн;
- Коефіцієнт поточної ліквідності – 0,46.
Динаміка розвитку мережі
У 2024 році «Сільпо» відкрив 8 нових супермаркетів, серед них дизайнерські магазини у Львові («Кіберкультура»), Києві («Молекулярна кухня»), Полтаві («Петрогліфи») та Ірпені («Пластиліновий світ»).
На кінець року сукупна торгова площа мережі склала 442,7 тис. кв.м, середня площа магазину — 1 414 кв. м.
Інновації та діджитал
У 2024 році мережа значно розширила інфраструктуру самообслуговування: 173 супермаркети обладнані 1012 касами самообслуговування і через них проходить 24% усіх покупок.