
Здоров’я на полицях: «Сільпо» тестує новий напрям продажів
«Сільпо» запускає новий напрям — «Сільпо Хелс». Ритейлер планує продавати біологічно активні добавки у 28 магазинах.
БАДи представлені у шести категоріях: травлення й детокс, спорт і краса, імунітет, вагітність і діти, біохакінг і трави, а також гриби та CBD.
Компанія планує продавати товари українського і міжнародного брендів: Powerful Progress, Drum n’Bads, Elit-Pharm, BioTechUSA, Jarrow Formulas, Nature’s Way.
До кінця осені 2025 року Сільпо планує залучити ще близько 10 нових постачальників.
«Понад 70% БАДів в Україні продаються онлайн, і ми хочемо змінити цю ситуацію, зробивши їх доступними офлайн», — каже керівниця проєкту «Сільпо Хелс» Марина Булацька. За її словами, «Сільпо» взяло приклад з онлайн-поличок європейських та американських магазинів.
Команда «Сільпо» формувала асортимент БАДів разом із лікарями та нутриціологами, які оцінювали, зокрема, дієвість формул.