All Retail
Опубліковано

Оновлення іміджу вперше за 25 років: PepsiCo з новим логотипом

Після майже 25 років компанія PepsiCo представила оновлений корпоративний логотип, який має відображати нову енергію, оптимізм та глобальні амбіції компанії.

Після чверті століття без змін PepsiCo оновила корпоративний логотип. Як підкреслюють у компанії, нова ідентифікація має символізувати «енергію, оптимізм і амбіції» бренду, який готується до нових десятиліть.

"Наше нове візуальне обличчя яскраво показує, хто ми є у 2025 році: компанією з глобальним впливом, що прагне позитивно змінювати світ і має надзвичайно різноманітне портфоліо улюблених брендів продуктів харчування та напоїв", — заявив Рамон Лагуарта, президент та генеральний директор PepsiCo.

Новий логотип не лише естетична зміна, але й важливий крок у комунікаційній стратегії. За даними досліджень, лише 21% споживачів може назвати інші бренди, які належать PepsiCo, окрім самої Pepsi. Тому оновлений візуальний стиль має допомогти краще пов’язати різні продукти з корпоративним брендом і підкреслити масштаб діяльності компанії.

Новий логотип став більш динамічним, адже він складається з літери «P», що виконана курсивом та оточена фігурами різних кольорів. Знизу розміщено гасло компанії: "Food. Drinks. Smile".

Як зазначає Джейн Вейклі, директорка з маркетингу та розвитку споживчих товарів у PepsiCo International Foods: "Оновлений корпоративний бренд чудово відображає, ким ми є сьогодні, та наші прагнення на майбутнє, демонструючи широке портфоліо улюблених брендів харчових продуктів та напоїв".

Запуск нового образу відбуватиметься поступово та охопить усі ринки, канали продажів і точки контакту з клієнтами. Від упаковки продуктів і маркетингових матеріалів до офісів та зовнішніх вивісок — нове логотипне рішення буде об’єднувати споживчі бренди з корпоративним іміджем PepsiCo.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або