All Retail
Опубліковано

Sinsay подвоїв кількість магазинів до 2000 за рік по всьому світу

За останній рік бренд подвоїв свою мережу, відкриваючи в середньому по два нових магазини щодня.

Розширення мережі Sinsay є частиною стратегії LPP, спрямованої на прискорення міжнародного зростання. Відкриття 1000-го магазину в березні 2024 року стало важливим етапом, і лише за 19 місяців число магазинів подвоїлося.

У 2025 році Sinsay додав понад 500 нових точок продажу, охопивши як великі міста, так і менші населені пункти. Наразі бренд представлений у 24 країнах і готується до відкриття нових магазинів в Грузії та Молдові.

2000-й магазин Sinsay площею 766 кв. м був відкритий у Туркестані (Казахстан). Це відкриття підкреслює важливість Центральної Азії в стратегічних планах бренду, хоча Європа також залишається важливим регіоном для компанії.

Лише цього року бренд відкрив майже 30 великих магазинів площею понад 1000 кв. м у таких країнах, як Польща, Румунія, Італія, Хорватія, Косово та Угорщина. Найбільший із них розташований у Халандрі (Греція) і має площу 1592 кв. м, але рекордсменом залишається магазин у варшавській Galeria Północna площею 2666 кв. м.

"Ми не покладаємося на один регіон чи одну модель — ми розширюємося там, де бачимо потенціал і де можемо найкраще відповідати очікуванням наших клієнтів. Центральна Азія, Південна Європа та Центральна і Східна Європа — кожен із цих регіонів має свої унікальні характеристики, і ми знаємо, як до них адаптуватися", — зазначив Марчін Пехоцький, віцепрезидент правління LPP та керівник Sinsay..

LPP — польська компанія, яка володіє брендами Reserved, Cropp, House, Mohito та Sinsay. Її мережа включає майже 3200 магазинів загальною площею понад 2,6 млн кв. м, а продукція компанії постачається на три континенти.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або