«Сільпо» запустила святкову кампанію про неідеальне, але радісне Різдво
Ритейлер «Сільпо» запустив різдвяну кампанію «Радісне Різдво».
«Спочатку все мало бути, як на картинці з Pinterest: усі щасливі, подарунки куплені, стіл накрито, ялинка сяє. Та коли почали підготовку — то строки зсувалися, то кур’єра загубили, то хаскі всю фотостудію погриз. Всі засмучувалися і були геть нерадісними.
Тоді команда видихнула й почала згадувати кумедні історії, які трапляються на свята. У когось кіт щороку заплутується в гірлянді й скидає ялинку. Хтось із дітьми спік імбирні пряники, але їхні усмішки трішки попливли. У когось песик з’їв дощик, на щастя, все обійшлося легким переляком. Ці історії допомогли зрозуміти головне — Різдво не має бути ідеальним, щоб бути радісним», — говорять у компанії.
Тож у мережі почали підготовку до свят у власному темпі та з власним баченням. До Різдва бренд створив пакети для катання.
Також випустили лімітовану серію ялинкових іграшок, яку виготовили на найстарішій в Україні Клавдіївській фабриці, а художній розпис нанесли у майстрині сучасного українського бренду «Різдвяні Історії».
У колекції — чотири іграшки: Попзірка, Мандаринка, Грибочок і Неідеальний пряник. Вони теж трішки нерівні, смішні, але від того ще тепліші. Кожну видували вручну, покривали тонким шаром срібла, розписували пензликами й пакували у фірмові коробки.
Також разом з українськими майстрами та фольклористкою Яриною Сізик створили лімітовану колекцію «Символи рідних традицій», у якій оживають головні атрибути свята: зірки для коляди, маски для Маланки та солом’яний павук.