All Retail
Опубліковано

Коньяк AZNAURI — №1 «BRAND OF THE YEAR» згідно премії SPIRITS BUSINESS AWARDS в Лондоні

Теги:
AZNAURI

На початку листопада в самому серці Лондона відбулася урочиста церемонія міжнародної премії The Spirits Business Awards, яка щорічно відзначає найкращих представників світової індустрії алкогольних напоїв. Цього року перемогу в номінації «Бренд року» (BRAND OF THE YEAR) у категорії коньяків та бренді здобув AZNAURI — міжнародний бренд, який підкорює світ своєю якістю, характером і філософією.

Премія Spirits Business Awards, започаткована у 2019 році авторитетним британським виданням The Spirits Business. Це найпрестижніша британська премія, яку можна порівняти з врученням Оскару в алкогольній індустрії. Вона відзначає інноваційність, професіоналізм, а також внесок та досягнення компаній, брендів, виробників, закладів HoReCa і галузевих фахівців, що формують сучасну культуру споживання алкогольних напоїв.

До складу журі увійшли 15 міжнародних провідних експертів — власники барів, консультанти, представники медіа та профільних організацій. Вони оцінювали бренди з усього світу у ключових категоріях: горілка, джин, віскі, ром, коньяк/бренді та інші. У фінальний шортліст номінації BRAND OF THE YEAR в категорії коньяк/бренді потрапили бренди з Франції та Британії, однак найвищу оцінку журі отримав саме AZNAURI, підтвердивши статус глобального лідера у своїй категорії. До речі, минулого року звання BRAND OF THE YEAR у цій категорії отримав Rémy Martin, почесно передавши цей титул AZNAURI у 2025.

"Бренд AZNAURI швидко став лідером категорії та дійсно виділяється своїми швидкими темпами зростання, динамікою продажів, кількістю відзнак та продуктових інновацій. Це вражає, особливо враховуючи труднощі, з якими стикається бренд в Україні зараз, демонструючи неймовірну стійкість" — коментує Меліта Кілі, головна редакторка та голова журі премії Spirits Business Awards.

AZNAURI має високі позиції на ринку: покриття дистрибуції — 90% торгових точок в України, присутній у великих національних мережах (Сільпо, Фора, АТБ, ЕКО, Варус, Новус та ін.) та за 2024 рік реалізував понад 1,6 млн 9-літрових кейсів. Впізнаваність бренду в Україні становить 78%, що робить його одним з найвідоміших алкогольних брендів.

Під час церемонії вручення нагороди СЕО компанії GLOBAL BEVERAGE TRADE Олексій Друзенко зазначив: "Перемога стала можливою завдяки трьом фундаментальним принципам, яких дотримується компанія: високій та стабільній якості продукту, сильній команді професіоналів, що працюють над брендом, та магнетичній емоційній складовій, яку транслює бренд AZNAURI. Але найщирішу вдячність я хочу висловити нашим поціновувачам, які кожного разу роблять свій свідомий вибір на користь AZNAURІ. Ми вдячні їм за довіру та зробимо все, щоб і надалі їй відповідати".

Довідка:

Бренд AZNAURI продається в Україні вже 10 років та представлений у трьох алкогольних категоріях: коньяк, тихі вина та ігристі вина. Сьогодні AZNAURI є одним з найпопулярніших алкогольних брендів в Україні.

У категорії коньяків бренд має широкий асортимент як класичних смаків, так і особливих колекцій, зокрема Special Edition і Flavored Collection. В усі продукти AZNAURI інтегровано головний символ бренду – величного Лева, який уособлює силу, витримку, велич і благородство.

Це перша перемога AZNAURI на Spirits Business Awards, але далеко не перше міжнародне визнання. Другий рік поспіль бренд утримує звання № 1 у світі за темпами зростання серед коньяків та бренді за версією журналу Drinks International та The Spirits Business. У 2024 році AZNAURI отримав титул Brand Champion, перевищивши позначку 1 млн проданих дев’ятилітрових кейсів за доволі короткий період, ставши єдиним брендом у категорії коньяк з таким результатом.

Також бренд має численні медалі на дегустаційних конкурсах у США, Німеччині, Франції та Британії — за виняткові смакові характеристики та стабільну якість.

2025 рік для бренду особливий — AZNAURI святкує своє 10-річчя, що робить його одним з наймолодших брендів у світі, який за такий короткий час здобув міжнародне визнання та любов споживачів.

В Україні AZNAURI перетворився на справжню love mark — символ впевненості, сили та натхнення. Його меседж «Сила Лева в тобі» відгукується кожному, хто продовжує рух уперед, незважаючи на виклики.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або