All Retail
Опубліковано

Galicia: «натуральні соки — це реальність»

Про ситуацію, що склалася на українському ринку соків під час пандемії та про те, як національний бренд натуральних соків прямого віджиму Galicia працює над формуванням культури споживання та відродженням віри споживачів у категорію «натуральний сік».

Які цінності споживач очікує отримати, приймаючи рішення придбати сік? Здоров’я, користь, натуральність, смак та імунітет. Всі ці риси притаманні саме 100% сокам, але український ринок та сокові полиці здебільшого заповнені не соками, а нектарами, доля яких сягає 75-80%. Адже нектар — це продукт, зроблений на основі води та концентрату, в якому фруктова частина може сягати 25-50% та містити цукровий сироп, ароматизатори, регулятори кислотності, та інші «покращувачі», завдяки яким можна «витягнути» смак, аромат та колір і робити дешевий продукт, схожий на сік, але не сік.

На думку директора з продажів Galicia Костянтина Серебреннікова, саме цінові війни за споживача в категорії «нектари» значною мірою спотворили український соковий ринок — споживач зневірився в соках, як в категорії, бо сприймає усі продукти, представлені на полицях маркетів та крамниць як сік, а натомість отримує його імітацію.

ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ: ЗНЕВІРА ЛЮДЕЙ В КАТЕГОРІЇ «СІК»

«Ми зіштовхнулися з серйозною проблемою — люди втратили віру у категорію «соки» та не вірять, що соки взагалі можуть бути повністю натуральними. Це зумовлено тим, що на ринку у переважній більшості представлені нектари й відновлені соки з вмістом фруктової частини менш як 100%, які не відповідають запитам споживачів на додаткові цінності, такі як імунітет, здоров’я, натуральність, тощо.

За останні 6 років український соковий ринок впав майже у 2 рази та у 2020 році середнє споживання соків на душу населення в Україні ледь склало 7,5 літрів, тоді як в сусідній Білорусі — 14,7 л, Росії — 21,4 л, в Європі — в середньому 18 л, а в США — 24 л.

Наша місія — не тільки відродити віру в користь соку, а й змінити культуру споживання соків в Україні, пропонуючи повністю натуральний продукт, який виготовлений безпосередньо з фруктів та ягід. Таким, яким і має бути сік — найякісніша сировина, мінімум етапів обробки, відсутність будь-яких додатків, таких як цукор, вода, консерванти та ароматизатори», — зазначає СЕО Galicia Ірина Бігун-Тетерка.

ПРЯМИЙ ВІДЖИМ ТА ТРЕНД НА НАТУРАЛЬНІСТЬ

Попри переповненість ринку відновленими соками, нектарами та соковмісними напоями, у 2019 та 2020 роках чітко відстежувався тренд на природність та натуральність. Споживачі готові обирати дорожчі продукти та напої, якщо будуть впевнені, що отримають натуральне, якісне та безпечне рішення своїх потреб. А з початку пандемії цей тренд тільки підсилився, адже здоров’я та укріплення його стало найвищою цінністю для людей.

Для Galicia ці тенденції надзвичайно важливі, адже їх соки виготовляється виключно за технологією прямого віджиму зі свіжих фруктів та ягід. Без цукру, води, консервантів та ароматизаторів. Щобільше, Galicia — перший національний виробник, який створив нішу соків прямого віджиму в Україні.

РЕДИЗАЙН ТА НОВІ СМАКИ

«Поспілкувавшись з аудиторією та дослідивши ринок, ми дійшли до висновку, що бренду потрібно осучаснити дизайн добре знайомої флагманської лінійки соків в упаковування Tetra Pak. Зробити її більш помітною на полиці та інформативнішою для споживачів. При цьому треба було зберегти та впізнаваність бренду та класичні елементи фірмового стилю. Це було важливим аспектом, адже для Galicia це був перший рестайлінг упаковування за свою десятирічну історію» — каже керівник відділу маркетингу Роман Оксенюк

Попри пандемію, в Galicia пішли на рішучі кроки й вирішили оновити дизайн та додати нові смаки у лінійку соків 1Л у Tetra Pak. Такі зміни були вкрай необхідними для того, щоб донести до споживача ключову думку — соки можуть та мають бути повністю натуральним. Адже головні акценти на упаковках Galicia після релізу нового дизайну зроблені на фактах «Без додавання цукру, води, барвників та консервантів.

Що змінили:

● Виділили ключові переваги продукту, важливі для кожного споживача і зробили це «на зрозумілій для споживача мові» — 100% натуральний сік, відсутність доданого цукру, води та барвників.

● Графічно виділили які конкретно вітаміни та мінерали містяться у соці та які саме корисні речовини отримає споживач.

● Додали цікаві факти про фрукти, з яких виготовляється сік, а також збільшили зображення фруктів, щоб кожен міг легко та швидко обрати потрібний смак.

● Акцентували, що у літровій упаковці Galicia дійсно 1 літр соку, тобто чесний літр соку.

Окрім нового дизайну, лінійка соків Galicia у Tetra Pak поповнилась відразу п’ятьма новими смаками: апельсиново-яблучним, мандариново-яблучним, мультифруктовим, яблучно-малиновим та ягідним міксом. При чому кожен з них унікальний тим, що це перший та єдиний в Україні сік прямого віджиму з подібним смаком.

«Особливістю FMCG-ринку є охоплення великої кількості споживачів з різними інтересами та смаками. Щоб задовольнити потреби різних аудиторій, ми провели дослідження смакових уподобань і з’ясували, яких саме смаків не вистачає у лінійці Galicia, і з радістю запропонували їх», — кажуть у відділі маркетингу Galicia.

ВИКЛИК РИНКУ

Аналіз українського ринку соків у 2020 році демонструє, що виробники у своїй більшості пропонують споживачу нектари та відновлені соки з концентрату, де фруктова частина далеко не завжди складає 100%. Зараз подібних напоїв на полицях понад 80%. Часто в таких випадках мова йде про залучення споживача за допомогою яскравого пакування, низької ціни та реклами.

Команда бренду Galicia вважає своєю місією запропонувати споживачу найкращий сік, який є на 100% натуральним та здоровим, зроблений напряму з фруктів та ягід і не містить нічого зайвого. Такий сік, яким його створила сама природа.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або