5 тенденцій, які визначать розвиток продуктового рітейлу в 2021 році
- Фото:
- All Retail
Експерти вважають, що після одного з найбільш бурхливих періодів для рітейлу за багато років (мова про 2020 р.), 2021-ий стане роком, коли компанії перейдуть від реагування до стратегічного управління для довгострокового зростання.
Поки що 2021-ий рік для рітейлерів представляється періодом, наповненим можливостями і невизначеністю одночасно. Хоча нова пандемія коронавірусу, що розповсюдилась по всьому світу в березні минулого року, привела до різкого збільшення продажів продуктових рітейлерів, неясно, як споживачі відреагують, коли їх компанії, офіси і школи знову відкриються і вони знову зможуть обідати в ресторанах. Також невідомо, коли саме відбудеться це повернення — і як воно буде виглядати.
За словами галузевих експертів, якщо 2020 рік мав на увазі швидке реагування на катастрофу в галузі суспільної охорони здоровʼя, темою 2021 року стане стратегічне управління для довгострокового зростання. Замість того, щоб переоснащувати свої ланцюжки поставок, щоб йти в ногу з рекордним попитом, компанії зі світу рітейлу будуть більше приділяти уваги мерчандайзингу та забезпеченню лояльності клієнтів. Замість того, щоб ганятися за впровадженням нових сервісів електронної комерції і онлайн-доставки, рітейлери зосередяться на ефективності і зроблять покупки в Інтернеті більш зручними для своїх відвідувачів.
Профільне видання Grocerydrive назвало кілька основних тенденцій, які обіцяють сформувати продуктову галузь в 2021 році.
1. Електронна комерція стає набагато більш "плавною"
Бум продуктової роздрібної торгівлі в Інтернеті, який чекали давно, стався дуже різко — в 2020 році онлайн-продажі продовольчих рітейлерів зросли в рази. Тепер, на думку експертів, компаніям варто поліпшити свої платформи, а також підвищити ефективність виконання онлайн-замовлень.