All Retail
Опубліковано

Дефіцит торгових площ в регіонах України

Теги:
новини ТРЦ
ТРЦ
Фото:
unsplash.com

Попри високу девелоперську активність по всій Україні, в цілому ряді міст зберігається дефіцит торгових приміщень.

Компанія UTG представила заявлені до відкриття об'єкти у 2021-2023 році, а також проаналізувала перспективний потенціал неохопленого попиту в регіонах України.

Лідером по забезпеченості торговими площами в Україні є Київ. На 1000 жителів припадає 606 м2 торгових площ, що відповідає показнику 2 142 м2 на 1 км2. «У столиці наближається первинне насичення ринку - відкриття будь-якого великоформатного торгового центру на тлі обмеженого асортименту активних рітейлерів відчутно впливає на показник середньоринкової вакантності й ускладнює залучення орендарів», - коментує керівник Департаменту стратегічного консалтингу компанії UTG Костянтин Олійник.

У регіонах лідером за забезпеченістю торговими площами є Рівне та Львів. При цьому більшість міст України продовжують відставати від європейських.

Найнижчий рівень спостерігається в Запоріжжі (140 м2 на 1000 жителів), Чернігові (199 м2 на 1000 жителів) та Миколаєві (241 м2 на 1000 жителів). «Попри низький показник забезпеченості, у 2021-2023 році в цих містах відкриття нових ТРЦ не планується», - коментує Костянтин Олійник.

У багатьох регіонах України девелоперська активність демонструє високий рівень. До відкриття у 2021 - 2023 року вже заявлено 28 об'єктів: найбільше в Києві (8) і Одесі (7), також будуть відкриті нові ТРЦ в Харкові (3), Вінниці (3), Дніпрі (2), Житомирі (2), Хмельницькому, Ужгороді, Кам'янці-Подільському.

При цьому в цілому ряді міст (в т.ч. в обласних центрах і містах-мільйонниках) зберігається дефіцит торгових приміщень. За даними компанії UTG, поточний потенціал неохопленого попиту в Києві становить 99 221 м2, в Дніпрі - 120 929 м2, Одесі 96 397 м2, Харкові - 90 393 м2. З урахуванням, відкритих у 2021-2023 році об'єктів в Одесі та Дніпрі перспективний попит для розвитку нових ТЦ все ж залишиться.

 

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або