Нова мережа ULTRAMARKET відкрила перший магазин в ЖК San Francisco Creative House
- Фото:
- All Retail
Супермаркет почав роботу 20 травня о житловому комплексі за адресою пр. Перемоги, 67, у Святошинському районі Києва біля станції метро «Нивки»
ULTRAMARKET — нова українська мережа продовольчих супермаркетів і гіпермаркетів, яка виникла після поділу активів партнерів мережі «Мегамаркет». В рамках нової концепції Health, Craft, Farm, Local мережу також проведе ребрендинг і реформат своїх гіпермаркетів у Києві за адресою вул. В. Гетьмана, 6 (ТРЦ «Космополіт») та вул. Богданівська (Сурикова) 3А, а також запустить новий ULTRAMARKET на вул. Глибочицькій.
Магазин площею 2850 кв. м з власним кафе паназійської кухні виконаний в тематичному дизайні й концепції Health, Craft, Farm, Local. «ULTRA означає «більше, ніж» і метафорично демонструє динаміку й різноманітність асортименту. Формат змінювався кілька разів до старту проєкту. В рітейлі з'явилися нові тренди: потрібно приділяти більше уваги клієнтському досвіду, тематичному дизайну й особливим концептуальним зонам», — пояснює засновник мережі ULTRAMARKET Олег Вишняков.
У компанії SAGA Development розповідають, що шукали роздрібну мережу, яка зможе забезпечити користувачів ЖК і прилеглої території якісними продуктами та сервісом у сучасному форматі «поруч із будинком». «ULTRAMARKET допомагає реалізувати в SAN FRANCISCO Creative House концепцію «15-хвилинного міста». Мешканці, співробітники офісів, сусіди з інших будинків можуть пройтися до 15 хвилин пішки та зробити покупки. Так супермаркет істотно покращує інфраструктуру всього району, допомагає скоротити час на дорогу і знизити навантаження на громадський транспорт й інфраструктуру міста», — каже засновник SAGA Development Андрій Вавриш.
При створенні тематичного дизайну першого магазину, команда ULTRAMARKET використовувала змішану стилістику. У торговельному залі немає типових і візуально однакових відділів, всі зони відрізняються стилем, матеріалами й навіть шрифтами вивісок, але пов'язані єдиною ідеєю з акцентом на екологічність і крафт.
В оформленні використовували багато дерева, розпис на стінах, а в кожному відділі з'явилися свої артоб'єкти. Наприклад, на вході в супермаркет гостей зустрічає величезне дерево, як символ основної ідеї екологічності продукції в відділах фермерських та органічних овочів і фруктів, фермерського м'яса й делікатесів. У рибному відділі можна побачити косяк риб, великі качалки у власній пекарні або величезний зефір в кондитерському відділі.
В рамках концепції Health, Craft, Farm, Local, мережа також запустила власну торгову марку THE LOCAL FOOD. ULTRAMARKET почав співпрацювати з локальними виробниками на особливих умовах, підтримуючи таким чином малий бізнес. Акценти формату зроблені на фреш-зону, органічну й крафтову продукцію, здорове харчування й фермерські делікатеси. Крім кулінарії, піци, хліба й випічки власного виробництва, в супермаркеті працює кафе паназійської кухні.