All Retail
Опубліковано

18 тенденцій роздрібної торгівлі, які формуватимуть 2022-ий та наступні роки

Очевидно, що найважливішим фактором (що триватиме з 2020 року і, безсумнівно, щонайменше до 2022 року), який вплинув на тенденції роздрібної торгівлі в 2021 році, стала пандемія COVID.

Однак не можна стверджувати, що всі поточні тенденції роздрібної торгівлі пов’язані саме з COVID. Хоча, звичайно, це прискорило зростання певних напрямків та уповільнило – інші (наприклад, перехід до онлайн-покупок).

У цій публікації ми розглянемо деякі з поточних тенденцій роздрібної торгівлі, а також ознаки того, як ситуація може змінюватися в осяжному майбутньому.

1. Споживчі продажі в цілому були сильними, не зважаючи на пандемію.

У 2021 році відбулося поступове відновлення світової економіки. У зв’язку з тим, що зараз (у порівнянні з 2020 роком) функціонує більше магазинів, що не продають товари першої необхідності, споживачі витрачають більше коштів.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або