All Retail
Опубліковано

Обсяг ринку у категорії вермішелі швидкого приготування зріс на 22% — дослідження Nestlé

У 2024 році обсяг продажів вермішелі швидкого приготування в Україні зріс на 22% у грошовому еквіваленті. Про це повідомляє Nestlé з посиланням на власне дослідження споживчих ринків України.

Особливо динамічне зростання спостерігається в сегменті азійської смакової зони — на 214% порівняно з минулим роком.

Ще одне внутрішнє дослідження Nestlé зафіксувало зміни у споживчих вподобаннях щодо цієї категорії продуктів по всій Україні. Замість цінового фактора ключовим драйвером у виборі продуктів швидкого приготування стає смак.

Готовність споживачів України зберігати звичний обсяг витрат на харчування підтверджується й іншими дослідженнями. За даними Ipsos Barometer за грудень 2024 року, їжа залишається другою після ліків категорією, на якій українці не готові економити — 55% споживачів заявили, що не скорочуватимуть витрати на харчові продукти.

У відповідь на ці тренди компанія Nestlé запустила на ринку України новий продукт — вермішель для смаження Мівіна Street Food Yakisoba. Ця новинка пропонує українським споживачам автентичний смак азійської кухні, при створенні якого технологи компанії надихались однойменною традиційною японською стравою.

Продукт продемонстрував високі результати під час тестування: при першому знайомстві з Мівіна Street Food Yakisoba більшість покупців позитивно оцінила її смакові якості. Показники повторної покупки виявились навіть вищими. Це свідчить про те, що продукт сподобався споживачам.

«Nestlé як виробник продукції Мівіна уважно слідкує за споживчими трендами у категорії вермішелі швидкого приготування. Завдяки цьому ми добре знаємо вподобання українців у цій продуктовій категорії. За результатами досліджень 2024 року, Мівіна є брендом із найвищим рівнем знання серед споживачів та найбільшою довірою на ринку України. І ми впевнені, що новий продукт посилить лідерські позиції одного з флагманських брендів Nestlé», — зазначає директорка з розвитку бізнесу кулінарних продуктів Nestlé в Україні та Молдові Оксана Аржаєва.

Нагадаємо, у 2020 році Nestlé запустила суббренд Мівіна Street Food, що відкрило новий етап у розвитку категорії.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або