All Retail
Опубліковано

Розвиток спортивного рітейлу в Україні: як це може бути, коли за справу береться Intersport

Теги:
Intersport
AR ексклюзив
Фото:
All Retail

Емоція після відвідування, функціональний та комфортний простір для шопінгу – ось лише декілька слів, якими можна охарактеризувати новий магазин Intersport Outlet City в столичному ТРЦ Dream Town. При відкритті цього маркету в компанії задались метою не тільки мати цікавий асортимент, але й розповідати про поєднання різних стилів, тенденції модного ринку, історію брендів, тощо. Тому новий Intersport Outlet City поєднує в собі магазин з івент-холом, де можна самому стати організатором цікавих та актуальних подій. З директоркою компанії «Intersport-Україна» Юлією Максименко ми поговорили про ідею запуску такого магазину, про можливу конкуренцію, про поняття “outlet” та про співпрацю з вітчизняними брендами.

Intersport GmbH – одна з найбільших мереж магазинів спортивних товарів у світі, в яку входить більше 5600 магазинів у 45 країнах світу. Мережа заснована у 1968 році.

— Новий Intersport Outlet City виконаний в стилі великого американського міста. Хто працював над ідеєю концепту цього магазину?

— Над ідеєю концепту магазину працювала команда Intersport. Чому саме «City»? Ми хотіли зробити формат поєднання такої концепції, як спорт та мода. Такий формат притаманний американському стилю. Адже спортивний одяг сьогодні максимально використовується у повсякденному житті із нотками fashion. В цій концепції ми товаром і атмосферою відобразили міський спосіб життя в стилі Америки.

— Чому майданчиком для Intersport Outlet City був обраний саме столичний ТРЦ Dream Town?

ТРЦ Dream Town розміщений в хорошому районі на Оболоні, там є гарне сполучення та метро. Нас абсолютно влаштувала локація, яку нам запропонували. Крім того Dream Town наразі працює над оновленням внутрішнього простору ТРЦ, а також тим, щоб заповнити спортивними аутлетами весь третій поверх.

— Чи не боїтесь Ви конкуренції в такому випадку?

— Така синергія має спрацювати лише в плюс для всіх мереж. Якщо весь третій поверх заповниться магазинами формату outlet, як це планують зробити — ми отримаємо головну точку в місці, куди приїжджатимуть всі. І це буде величезна зона для шопінгу. Крім того, наш магазин займає площу у 7 000 кв. метрів — отже й асортимент тут такий, що задовільнить потреби будь-кого. У нас дійсно є з чого обирати — і це не тільки спорт, але й casual, зручний одяг для повсякдення, а зона джинсів мабуть найбільша в Україні. Тому ми не боїмося конкуренції.

— На основі чого з’явилася ідея зробити в магазині простір для івентів і конференцій? Чи можна буде орендувати майданчик для проведення там власних заходів?

— Атмосфера і концепт самого магазину орієнтована на культуру міста та молодь. Ми хочемо не тільки мати цікавий асортимент, але й розповідати про поєднання різних стилів, тенденції модного ринку, історію брендів — створювати емоцію після відвідування. Крім того, ми хотіли аби простір магазину був не тільки орієнтованим на шопінг, але й був функціональним, комфортним і просто цікавим для відвідування. Конференц-хол здаватиметься в оренду безкоштовно для тих, хто планує організувати цікаві та актуальні події.

— Формат «outlet» — у чому його ключові особливості? Наскільки магазини такого типу користуються популярністю в нашій країні?

— Ключові особливості «outlet» — це товари попередніх колекцій, які продаються з максимальними знижками. В України такий формат лише набирає популярності і питання в тому, що ми відкриваємо магазини, які наразі не настільки розповсюджені в Україні, як, наприклад, закордоном. Це дійсно американський концепт з максимальною площею, максимальною кількістю моделей та розмірів. Весь товар, що є в наявності, знаходяться в приміщенні із вільним доступом та зручним мерчандайзингом для людей.

На своєму досвіді ми перевірили, що такий формат користується популярністю. Коли у 2018 році відкрився наш перший Intersport Outlet у великому форматі, ми зрозуміли, наскільки цей формат цікавий для споживачів, наскільки зручна і мобільна концепція магазину, де все розміщено по розмірах. Ми дали економію часу при виборі. Це стало поштовхом для відкриття інших магазинів у форматі outlet. Після чого ми спланували Intersport Outlet City у ТРЦ Dream Town для Києва, який став ексклюзивним проєктом, в якому ми зробили вибір ще більш масштабним.

На сьогодні в форматі Outlet ми відкрили вже 10 магазинів.

— Запуск такого масштабного магазину в період коронавірусної пандемії — це завжди великі ризики. Які основні складності або бар’єри виникали у Вас на етапі підготовки до відкриття Intersport Outlet City?

— Будь яка криза — це період можливостей. Зверну вашу увагу, що під час жорсткого карантину частина населення залишилася без заробітку. Тому люди почали звертати увагу на більш економні речі. А формат нашого нового Intersport Outlet City пропонує придбати речі за доступними цінами. Більше того, багато хто розпочав займатися спортом вдома саме в карантин і ми всіляко підтримували та популяризували заняття спортом через наші канали комунікації. Тому ми розуміли, що цей проєкт буде успішним. Єдине, що відволікало нас від повноцінного процесу — це питання постачання товару через закриття кордонів в період карантину.

— В Україні за останній час з’явилося досить багато вітчизняних брендів, що розвивають, в тому числі, лінійку спортивного одягу і білизни. При цьому, найчастіше майданчиками для реалізації продукції у таких виробників стають Instagram або власні веб-сайти. Чи немає у Вас ідей щодо залучення продукції таких локальних виробників в магазини Intersport?

— Ми вже розпочали роботу з багатьма українськими брендами та дизайнерами, аби презентувати їх продукцію в наших магазинах. Наразі ми проводимо операції по вирішенню юридичних моментів і вже найближчим часом зможемо їх афішувати.

— На сьогодні в Україні працює більше 50 магазинів Intersport, в яких покупцеві пропонують широкий асортимент спортивних товарів від відомих світових брендів. Які товарні категорії і які бренди є сьогодні флагманами продажів у Вас? А також на що найбільше опирається клієнт при здійсненні покупок у Вас — на ціну, якість, популярність бренду, щось інше?

— Ще рік тому ми сміливо могли назвати категорію «взуття» лідером із продажів, на другому місті був спортивний інвентар, а тоді — одяг. На сьогоднішній день ситуація змінилася. Одяг та взуття є дуже затребуваними в першу чергу. Популярними брендами залишаються Nike, Adidas, Puma. Ми дуже тісно спілкуємося з нашим покупцем, вивчаємо всі його забаганки. Опираючись на опитування можу сказати, що клієнти при здійсненні покупки звертають увагу на асортимент, ціну та якість обслуговування.

— Якщо робити порівнянні з іншими країнами, можна стверджувати, що Україна — це спортивна країна?

— Україна починає ставати спортивною країною. Ще декілька років тому спорт в Україні не користувався популярністю. Ми це відчули під час організації перших масштабних забігів Intersport run. Більшість людей не зрозуміло, що це за подія та в чому її цінність. Спорт концентрувався в більш професійних видах спорту, але зараз ми можемо бачити масу бігунів, велосипедистів, тощо. Можна сказати, що Україна на шляху до становлення себе як спортивної країни.

— Чи є у Вас в планах відкриття ще таких магазинів, як Intersport Outlet City? В яких містах?

— Ми хочемо відкрити ще 4 магазини Intersport Outlet City в Україні. Вони будуть працювати в Одесі, Харкові, Дніпрі та Львові. На даний момент ми формуємо асортимент, звертаємо увагу на те, чого хочуть клієнти, зводимо все це в єдину концепцію, яка має бути максимально привабливою. І вже через декілька місяців стартуватимемо з підбором локації.