All Retail
Опубліковано

Бути на коні при будь-яких обставинах. Як це вдається LPP — найбільшій компанії одягу в Польщі?

Теги:
LPP
fashion-рітейл
Фото:
All Retail

Якщо Ви раптом не знали, то відомі в Україні одежні торгові марки RESERVED, Cropp, House, MOHITO і SiNSAY — це одна «сімʼя», що належить польській компанії LPP. Уже понад 25 років цей fashion-концерн управляє і розвиває зазначені бренди.

На сьогоднішній день LPP продає свої вироби в 20 країнах, а в нашій країні — з 2003 року.

Судячи з усього, одяг цих марок припав до обличчя вітчизняним покупцям. Саме Україна увійшла в ТОП-5 лідерів по показникам е-commerce LPP, хоча у нас онлайн-магазини польської компанії запрацювали лише в минулому році. Генеральний директор LPP Ukraine Ярема Івахів розповів All Retail про готовність до карантину, поділився подальшими планами компанії, а також пояснив, що означає позначка «EcoAware» на бірках одягу.

- Добрий день. Якщо можна — почнемо з болючих тем. Наскільки сильно просів ринок fashion-рітейлу в Вашому сегменті в сьогоднішній пандемічний період?

- Доброго дня. На сьогоднішній день відчувається, що ринок повертається до нормального стану. Але, перший локдаун, звичайно, вніс свої корективи. Основним нашим завданням було зберегти людей, переглянути плани, і навчитися працювати в умовах пандемії. Такої ситуації ніхто ще не переживав.

- Наскільки змінилися за останні роки процеси ведення Вашого бізнесу?

- Ми постійно міняємося. Але, якщо брати цей рік, то частка онлайн-торгівлі значно зросла в порівнянні з минулим роком. Коли були закриті всі ТЦ, покупці почали більше уваги звертати на цей канал збуту.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або