Роздріб без націнки: за якою бізнес-схемою працює рітейлер «ЗаТак» ?
- Фото:
- All Retail
Торговий оператор «ЗаТак» прийшов в роздріб зовсім недавно, відкривши свій перший обʼєкт в Житомирі. Чому «ЗаТак»?
Назва повністю відповідає концепту цього магазину, при цьому в компанії реалізували унікальну програму лояльності, яка допомагає боротися з економічною кризою і низькою купівельною спроможністю. Більше деталей про бекграунд цього гіпермаркету в інтервʼю для All Retail розповів CEO «ЗаТак» Андрій Заболотний.
- Доброго дня, Андрій. Чому саме в цей складний пандемічний та економічний період Ваша компанія вирішила розвивати новий рітейл-бренд?
- Вітаємо. Ми давно виношували ідею цього унікального проєкту. Дійсно, період складний, але ми розуміємо, що люди все одно будуть купувати продукти. Наше завдання — полегшити покупцеві життя, дати йому можливість купити повну продуктову корзину за собівартістю закупівлі в постачальника, заплативши при цьому лише фіксовану ціну за чек. Це набагато вигідніше для покупця, ніж шукати цю корзину в інших супермаркетах, вишукувати акційні пропозиції: приїхав, купив продуктів на тиждень-два без націнки — і заплатив за чек 25 грн (а для пенсіонерів це 10 грн до 13:00). При цьому, зовсім не має значення, скільки одиниць товару знаходиться в чеку.