Українські гастротрадиції на полицях супермаркетів «Сільпо»
- Фото:
- All Retail
Сьогодні вже нікого не здивуєш наявністю в магазині імпортних товарів: шоколад, кава, макаронні вироби — пересічний покупець звик до цього достатку. А ось побачити в супермаркеті крафтовий сир або козяче молоко локального виробника — ще та рідкість для вітчизняного рітейлу. Для торгової мережі «Сільпо» таким унікальним проєктом стала «Лавка Традицій».
Ось уже 8 років ціла команда розвиває і поповнює полиці цих магазинів «фудами», нехарактерними для звичайного супермаркету.
Крім продукції в українському дусі (наприклад, бринзи), «Лавка Традицій» пропонує навіть кімчі made in Ukraine. Але це не тільки про їжу — це і food-фестивалі, і food-освіта, і натхнення естетикою ринку. Про плани, ідеї, цілі та коронавірусні труднощі «Лавки Традицій» в інтервʼю All Retail розповіла керівник цього проєкту Марина Булацька.
- Добрий день. Заглянемо в історію. Коли виник проєкт «Лавка Традицій» — в Інтернеті вже написано. А ось хто його автор? Адже була ж особа, яка згенерувала цю ідею? Хто це?
- «Лавка Традицій» — це досвід цілої команди. Це загальна ідея представників наших комерційного і маркетингового відділів, яку підтримали засновники мережі.
- Для Fozzy Group «Лавка Традицій» — це іміджевий або все-таки бізнес-проєкт? І в цілому, аналіз його ефективності проводиться окремо від аналізу всієї мережі «Сільпо» або в комплексі?
- «Лавка Традицій» — одна з експертиз і переваг «Сільпо», якиа стоїть поряд з власним імпортом, Le Silpo, фудхолами «Сільпо», власним виробництвом і т.д. Це ще один серйозний аргумент для наших Гостей вибирати нас, оскільки тут вони знайдуть кращі відібрані продукти від українських фермерів і крафтових виробників.