Особливості кавового бізнесу Сергія Корецького
Раніше Сергій Корецький обіймав посаду генерального директора мережі АЗК WOG, де разом з командою йому вдалося запустити на території заправних станцій невеликі кав’ярні. «Не нафтою єдиною», — напевно, подумав Сергій і в 2019 році заснував власну кавову компанію Idealist Coffee Co.
Як зараз справи в Idealist Coffee, про експансію у нові регіони, про кавовий бізнес у напрямку B2B та B2C, про подальші плани та про багато іншого Сергій Корецький розповів у інтерв’ю All Retail.
— Чи може команда Idealist Coffee видихнути — після декількох фаз карантинів — і рішучіше планувати свій розвиток?
— Ми з оптимізмом та впевненістю бачимо розвиток Idealist Coffee. Невідомо, наскільки довго триватимуть «ковідні» часи, та наша компанія, як і багато інших, зробили чимало нововведень, щоб навчитися жити й працювати в тих реаліях, у яких ми опинилися.
Завдяки карантину та локдауну відбулися й позитивні моменти. Наприклад, зростають продажі дріп кави, тобто порційної фільтр кави (або, як ми її ще називаємо, «справжнє американо»). Це пакетики з меленою кавою, яку можна заварити, наприклад, в офісі, вдома чи під час подорожі — лише аби під рукою була гаряча вода. Коли відвідувачі не мали можливостей приходити до кав‘ярень — дріп кава стала рятунком. Відтоді люди вподобали зручний та простий спосіб приготування й щоразу продовжують купувати пакетики.