Рітейл по-вінницьки: особливосі розвитку мережі «Домашній маркет»
Вінницька мережа «Домашній маркет» розпочала свою роботу ще у 2010 році з магазину прилавкового типу.
Сьогодні цей торговий оператор лідирує серед food-рітейлерів Вінниці за кількістю торгових об’єктів та активно відкриває нові магазини у трьох концепціях.
Детальніше про розвиток мережі, про участь компанії в альянсі «Основа», а також про столичну експансію нам розповів співвласник та СЕО «Домашнього маркету» Павло Варшавський.
— Доброго дня. Пропонуємо розпочати інтерв’ю з невеликого знайомства. Судячи з локацій учасників альянсу «Основа», батьківщиною цього об’єднання є Вінниця. З якого року функціонує цей альянс? Яка мета його створення? Чи усі охочі рітейлери можуть стати його учасниками?
— Доброго дня. Так, батьківщиною альянсу «Основа» є Вінниця, функціонуємо з 2018 року. Наша мета – допомогти підприємцям розвиватися, процвітати у сфері рітейлу, надаючи товари та послуги найвищого ґатунку. Ми відкриті для підприємців, які мають на меті вдосконалити продуктові магазини, рухаючись в одному напрямку з сучасним ринком, та задовільняти потреби кінцевого споживача.
— Мережа «Домашній маркет» є найбільшим учасником альянсу «Основа». Коли почалась її еволюція? З якого саме формату починалася діяльність мережі? Чому сьогодні робиться акцент саме на дрібний формат?
— Мережа «Домашній маркет» розпочала свою історію в 2010 році з відкриття невеликого магазину прилавкового типу.