Роздріб очима молодого підприємця: досвід «Мікс Март»
У 2019 р. цей юнак постави питання Євгену Черняку на форумі «Лабораторія Онлайн Бізнесу 2019», а пізніше побував спікером його проекту Big Money. Але зараз не про Черняка — про нього ми вже багато чули.
Героєм нашого нового інтервʼю став Артем Штангеєв – дуже молодий та дуже амбітний засновник столичної мережі продуктових магазинів «Мікс Март». Як Артем ось уже три роки розвиває свій бізнес, що змінилося в компанії з приходом пандемії та про інші реалії роздробу читайте у нашому матеріалі. Вийшло дуже небанально.
- Вітаю, Артеме. Давайте трохи познайомимо наших читачів із мережею «Мікс Март». Скільки магазинів сьогодні функціонують під цією вивіскою? У якому році було відкрито перший «Мікс Март»? Чому Ви вирішили зайняти нішу рітейлу саме у форматі мінімаркетів?
– Перший магазин під брендом «Мікс Март» ми відкрили у 2019 році. Сьогодні ми вже маємо 105 магазинів. У нас не було досвіду та ресурсу розвивати мережевий рітейл, і ми чітко розуміли, що не зможемо працювати на такому конкурентному ринку – саме тому обрали цей формат.