Дилер вражень: яким став оновлений ТРЦ DREAM
Вже більше місяця, як київський ТРЦ DREAM TOWN працює після ребрендингу. Окрім фарбування обох будівель молла у яскраві кольори – оновлені частини «Дріма» тепер називаються DREAM Yellow та DREAM Berry.
Зміни зачепили також наповнення комплексу та його логістичні рішення. Команда «Дріма» провела величезну роботу із заміни та скорочення низки орендарів та брендів. Якщо Ви встигли відвідати оновлений мол, то вже уявляєте, як він виглядає і де які магазини знаходяться. Ми ж поспілкувалися з керуючим директором ТРЦ DREAM Романом Ємцем та директором з маркетингу Надією Лінською, та дізналися про стартові підсумки роботи після ребрендингу, а також нове позиціювання ТРЦ.
- Вітаю. Хочемо поспілкуватися з Вами з нагоди ребрендингу ТРЦ DREAM. Дублювати питання колег з Forbes вже не будемо, але торкнемося деяких моментів. Чи вже є стартові проміжні підсумки сприйняття оновлення ТРЦ відвідувачами?
Р: Так, ми побачили великий інтерес у соціальних мережах до перейменування та зміни назви та кольорів ТРЦ. Це знаковий момент для сигналу ринку та відвідувачам, що «Дрім» оновлюється.
Н: Навіть самі відвідувачі пишуть, щоб ми звернули увагу на стару назву в гугл картах і перейменували її в тих чи інших згадках.
– Як позиціонує себе після реконцепції оновлений ТРЦ? Які канали комунікації з клієнтами Ви сьогодні залучаєте найбільше?