Фуд-ритейл на досвіді «Епіцентру»: як компанія розвиває свій продовольчий напрямок?
Понад рік компанія «Епіцентр К» відкриває на території своїх ТЦ продуктові супермаркети. У компанії запуск фуд-ритейлу розглядали ще до карантину, правда, перший FOOD Market запрацював у липні 2020 року в Бучі.
Зараз у портфелі «Епіцентру» близько 20 продовольчих супермаркетів, у планах запуск ще щонайменше 15 таких обʼєктів. Більше подробиць про деталі розвитку продуктового спрямування серед DIY-рітейлу розповів керівник проекту «FOOD Market» Олег Шкаровський.
Доброго дня. Розкажіть, у кого, коли та чому виникла думка, що «Епіцентр» вже дозрів для відкриття своїх продовольчих магазинів?
Вперше ідея розвивати продуктові магазини зʼявилася шість років тому — у відповідь на запит споживачів на ринку. Тоді ми зрозуміли, що було б непогано мати продовольчий магазин, який органічно доповнив би повний асортимент торгових центрів «Епіцентр». Пандемія COVID-19, звичайно, підштовхнула компанію до прийняття цього рішення.
Продуктові супермаркети — це насамперед додатковий сервіс для клієнта, що дозволяє зберегти його час та можливість здійснити всі покупки в одному місці. А для «Епіцентру» це, безперечно, додатковий трафік.
Добре. А що Ви можете заперечити скептикам, які стверджують, що продуктові маркети «Епіцентр» запустилися лише як страховка від можливих локдаунів?