All Retail
Опубліковано

Інсайти Фокстроту за 2021 рік: чи виправдалися очікування мережі і на що чекати споживачам?

За цей рік мережа Фокстрот перетнула чергові рубежі свого розвитку. Окрім відкриття та оновлення магазинів, в компанії працювали на удосконаленням власного онлайн-каналу. Також ритейлер представив лінійку свого бренд-героя лисички Фоксі, куди входять, іграшки, подушки та брелоки. Яким в цілому був 2021 рік для мережі Фокстрот, з All Retail поділився CEO компанії Олексій Зозуля.

Олексій Зозуля

- Доброго дня, Олексію. Поділіться враженнями: торговельна мережа «Фокстрот» закінчує 2021 рік із полегшенням чи тривогою за майбутнє?

- Ми завершуємо 2021 рік з розумінням того, що за будь-яких обставин потрібно продовжувати рухатися вперед. Показники компанії минулого, 2020 року довели, що тільки ризикуючи, можна досягти результату. Тому і рік, що минає, ми провели динамічно та дуже результативно. Продовжили оновлювати роздрібну мережу, посилювати позиції онлайн-каналу foxtrot.ua, запустили чимало опцій, які удосконалюють процес покупки і при цьому в умовах пандемії дозволять людям почуватися безпечно – розширили види доставки та можливості з безконтактної оплати товару.

Ми реалізували проект «офісний десант», коли ТОП-менеджмент та співробітники головного офісу працювали в магазинах для виявлення та розуміння проблем «на місцях». Як підсумок, було сформовано та вже реалізовано більш ніж 40 задач для зміцнення лояльності наших клієнтів. Як «першопрохідці» на ринку побутової техніки та електроніки (ПТіЕ) маємо досягнення у впровадженні програмних РРО. За рік видача електронних фіскальних чеків замість паперових досягла 90% усіх продажів.

Крім того, ми запровадили можливість отримання техніки в кредит із застосуванням електронних документів із мобільного застосунку «Дія», в тому числі із закордонним паспортом.

І важливе досягнення останніх двох років – активний ріст клієнтської бази. Лише за останні два роки їхня кількість збільшилася на 30% і наразі ця цифра складає 12,1 млн чол.

- Чи змінився загальний вектор розвитку вітчизняного ринку ПТіЕ у 2021 р. у порівнянні з попередніми періодами? В який бік?

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або