All Retail
Опубліковано

Конкурентне середовище і зміна запитів клієнтів: чому мережа магазинів «Варшава» перейшла у концепцію фудмаркету AIWA

Теги:
AIWA

Концепція бренду — відправна точка, яка повинна емоційно «зачепити» покупців: через логотип, слоган, позиціювання, сервіс та асортимент товарів. Вінницька мережа магазинів з 20-річним досвідом у ритейлі, яка щомісяця приймає 165 тис. покупців, вирішила трансформуватися згідно з запитами клієнтів. Заміна бізнес-моделі мережі магазинів «Варшава» на концепцію фудмаркетів AIWA вже за 2 місяці дала результат.
Про історію створення бренду, що за ним стоїть та як мережа відходить від традиційного формату супермаркету, читайте в інтерв’ю з Наталією Рекутою, власницею мережі фудмаркетів AIWA.

一 Добрий день. На якому етапі ви відчули необхідність здійснення ребрендингу? Чим це було зумовлено — запитами цільової аудиторії, внутрішніми змінами у компанії чи іншими ринковими умовами? Процес трансформації пройшли всі три ваші супермаркети?

Наталія Рекута, власниця мережі фудмаркетів AIWA

一 Світ неймовірно стрімко змінюється. Якось шведський економіст, міжнародний експерт К’єлл Нордстрем сказав: «Інформація розвивається настільки швидко, що кожного ранку ми стаємо дурніші, ніж були вчора». Тобто якщо ти стоїш на місці, то, по суті, робиш крок назад. Тільки рух уперед, тільки розвиток, інакше — неминуча стагнація. Ми на ринку Вінниці працюємо близько 20 років і за цей час ритейл змінився докорінно, тому нагальна потреба в ребрендингу назріла давно. Підкреслю: не в редизайні, а саме в ребрендингу, адже ми прагнули глибоких, ґрунтовних перетворень, а не просто зміни вивіски. Ми хотіли перетворитися на мережу фудмаркетів нового покоління — не декларативно, а по суті.

Сфера роздрібної торгівлі України просто на очах виростає з попередніх звичок і стандартів — як зі старого светра — невпинно трансформуючись під впливом нових тенденцій. В умовах непередбачуваного конкурентного середовища та змін в уподобаннях споживачів ритейл змушений постійно реагувати на нові виклики та змінювати стратегії свого розвитку, формати торговельних точок, асортимент товарів і рівень сервісу. І нам не хотілося пасти задніх.

На жаль, у нас немає змоги запустити процес трансформації одразу у трьох супермаркетах. Це пов’язано і з великими капіталовкладеннями і з небажанням закривати всі три точки одночасно, лишаючи покупців комфортного шопінгу. Тому ми розпочали з найбільш масштабного проекту та успішно реалізували AIWA на вул. Замостянській, 1. Зараз завершуємо ребрендинг на Хмельницькому шосе, 15, після чого настане черга Соборної, 25.

一 Чи є попередні результати оновлення образу торгової марки і її впливу на ваш бізнес?

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або