Чому український ринок вважається перспективним для польської компанії? Досвід виробника VACO RETAIL
Парадоксально, але навіть в умовах війни деякі іноземні FMCG компанії не бояться виходити на український ринок. Щобільше, у такій експансії вони бачать ряд переваг, називаючи український ринок найважливішим. Пьотр Джік, генеральний директор компанії VACO Retail, розповів про плани польського бренду VACO, який розвиває лінії засобів екологічно чистих продуктів для захисту від комах. Чому компанія прийняла рішення зайти на український ринок та як планує себе позиціонувати, читайте в інтерв’ю для All Retail.
一 Доброго дня. Розкажіть, будь ласка, коли була заснована Ваша компанія. В чому її ключова спеціалізація? Де знаходяться виробничі потужності?
一 VACO Holding Group була заснована у 2014 році. Ми працюємо в кількох різних галузях: готелі, розвиток нерухомості, кліринг, послуги B2B з прибирання та боротьби зі шкідниками, збірка бетонних конструкційних елементів і, нарешті, виробляємо товари VACO Retail, які продаються на ринку FMCG.
Наш бізнес під брендом VACO запрацював у 2011 році. Нашою метою було стати та залишатись виробником № 1 екологічно чистих засобів захисту від комах та шкідників, чого ми досягли цього у 2019 році. Базуючись на нашому професійному досвіді боротьби зі шкідниками, ми виявили, що екологічно чисті продукти від комах можуть бути такими ж ефективними, як і традиційні хімічні продукти, але набагато безпечнішими для споживачів та навколишнього середовища.
Наша компанія прагне принести зміни в нашу галузь та покращити поточну ситуацію. Ми розробили унікальні та інноваційні формули для боротьби з комарами, кліщами, мурахами, міллю, тарганами тощо.