«Великі мережі не підуть з ринку», — NOVUS про роботу під час війни та плани на майбутнє
Тривожні згадки про початок війни закономірно змінилися думками про розвиток, планами та новими проєктами ритейлерів. З того часу компанії переформатували внутрішні процеси згідно з теперішніми умовами. Що ж мають намір робити торгові оператори у найближчому майбутньому? В інтерв’ю з Олексієм Панасенко, операційним директором мережі NOVUS, читайте про відкриття логістичного центру, розвиток проєкту «Мі Маркет» та поставлені цілі до кінця 2023 року.
一 Доброго дня. Економісти, футурологи та інші експерти схиляються до думки, що світ вже ніколи не буде колишнім. Якщо допустити економічні та демографічні труднощі, з якими зіткнеться Україна після війни, чи змінює Ваша компанія вже сьогодні стратегію свого розвитку на найближчі роки?
一 Так, наша компанія теж намагається прогнозувати, яким буде наше майбутнє — зокрема, в середньо- та довгостроковій перспективі. І вже сьогодні треба ухвалювати рішення, які дозволять нам зберегти ефективність у майбутньому. З одного боку, це суто технічні рішення (такі, наприклад, як енергоефективність), з іншого — забезпечення потреб клієнтів за умови збереження ефективної роботи магазину: розширення пропозицій формату self-service для клієнтів, збільшення асортименту товарів низького цінового сегмента, які стають затребуваними у зв’язку зі зниженням доходів та купівельної спроможності населення.
Крім того, наслідки війни, які ми всі відчуємо — це збільшення кількості людей з інвалідністю у суспільстві. І вже сьогодні ми думаємо, як забезпечити для них можливість роботи в наших магазинах — де вони можуть працювати, що треба змінити в організації та облаштуванні робочих місць для їхньої зручної роботи, як зробити магазини інклюзивними не тільки для клієнтів, а й для співробітників.
一 NOVUS більшою мірою зосереджений на роботі в столичному регіоні. За Вашими спостереженнями, ринок ритейлу Києва відновлюється? Чи говорити про це ще дуже рано?