All Retail
Опубліковано

Сімейна компанія «Родинна ковбаска»: «Ми не просто великий ритейлер, ми — потужний виробник»

Працювати в багатозадачному режимі, розвивати бізнес та надавати робочі місця, дотримуючись стратегії — завдання на щодень для більшості компаній світу. Однак українські реалії вимагають надмірної гнучкості через ризики, які несе війна. Про результати роботи у 2023 році ми поговорили з Олегом Бараном, СЕО сімейної компанії «Барком», відомою своєю торговою маркою «Родинна ковбаска». Сьогодні «Барком» розвиває новий для себе напрям «Родинна пекарня», онлайн-продажі та активно займається франчайзингом. Тому головним завданням для компанії на 2024 рік є експансія мережі. Про те, як живе підприємство під час війни, зберігає маржинальність та що нового помічає у споживчій поведінці — читайте в інтерв’ю.

Олег Баран, СЕО сімейної компанії «Барком»

Доброго дня. Якщо допустити економічні та демографічні труднощі, з якими зіткнеться Україна після війни – чи змінює Ваша компанія вже сьогодні стратегію свого розвитку на найближчі роки?

Ми завжди намагалися диверсифікувати ризики для бізнесу, наскільки це можливо. Маємо кілька векторів на найближче майбутнє, але все, звичайно, дуже сильно залежатиме від перебігу війни.

А щодо демографічних труднощів, ми вже зараз активно працюємо в напрямку пошуку шляхів адаптації та залучення до роботи у нас ветеранів та людей з особливими потребами. Ці кроки робимо не самі, а цілою бізнес-спільнотою.

Чи змінилися за останні роки вподобання Ваших покупців? Наскільки, на Вашу думку, розвинена культура споживання м’яса та м’ясопродуктів в Україні? Чи відрізняються споживацька культура та інтереси українців від, наприклад, поляків?

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або