All Retail
Опубліковано

Катерина Дірунова: «2023 рік ми пройшли більш загартованими та навчились швидко долати неприємності»

Мережа магазинів «Файно маркет» в буквальному сенсі домінує в Кіровоградському регіоні в плані кількості торгових точок. За цим показником вона більш ніж в чотири рази випереджає навіть національного лідера АТБ. Комерційний директор управляючої компанії ТОВ «ВЕРЕСЕНЬ ПЛЮС» Катерина Дірунова підвела підсумки роботи «Файно маркетів» у 2023 році та поділилася планами на майбутнє.

- Доброго дня. Економісти, футурологи та інші експерти схиляються до думки, що світ вже ніколи не буде колишнім. Якщо допустити економічні та демографічні труднощі, з якими зіткнеться Україна після війни — чи змінює Ваша компанія вже сьогодні стратегію свого розвитку на найближчі роки?

- Наша загальна стратегія залишається незмінною — це активний розвиток мережі магазинів біля дому «Файно маркет». Український бізнес має розвиватись, сплачувати податки та підтримувати економіку країни, тому ми не можемо зараз зупинятись.

Однак, ми вже відчуваємо кадровий голод. У зв’язку зі скороченнями бюджетної сфери кількість кандидатів збільшилась, але без релевантного досвіду роботи дуже важко дається відбір і затвердження персоналу. Вузькопрофільні спеціалісти воліють працювати в віддаленому форматі роботи — це стало вагомим фактором і зменшило кількість відгуків. Тому компанія вже не перший рік займається навчанням та підготовкою кадрів. Ми співпрацюємо з навчальними закладами та маємо власний тренінговий центр для підвищення кваліфікації керуючих магазинами та програму наставництва.

Прогнозуємо ще стрімкіше зростання вартості ключових статей витрат, на зменшення споживання яких ми майже не можемо вплинути. Тому інші статті операційних витрат намагаємось оптимізувати та скоротити без зниження якості сервісу в магазинах.

Більш конкретні дії щодо зміни підходів в розвитку бізнесу будуть залежати від подальшої економічної ситуації та наявних ресурсів.

- Якщо в одному реченні — чи задоволені Ви результатами роботи компанії у 2023 році. Чи вдалося досягти запланованих показників?

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або