All Retail
Опубліковано

«Файно маркет»: як не втратити операційну ефективність при постійному зростанні

При стрімкому масштабуванні бізнесу як ніколи важливо зберігати операційну ефективність, щоб підтримувати стабільність і конкурентоспроможність. Компанії стикаються з численними викликами: від управління масштабованими системами до адаптації до зовнішніх змін.

У цьому контексті ключовими факторами є стратегічний підхід, системність, централізоване управління, інноваційні технології та людський фактор. Про це розповів Руслан Мудрак, операційний директор мережі магазинів «Файно маркет».

Як зберігати керованість системи при швидкому масштабуванні?

Централізоване управління асортиментом, запасами та ціноутворенням:

  • формування асортименту та ціноутворення для магазинів відбувається за затвердженими матрицями, що дозволяє нам бути гнучкими та оперативно реагувати на зміни зовнішніх обставин та потреби клієнтів;
  • сучасні автоматизовані системи управління допомагають оптимізувати запаси, передбачати потреби ринку і регулювати ціни в режимі реального часу;
  • кожен процес управління ми постійно вдосконалюємо та, із залученням зовнішніх експертів та технологій, мінімізуємо відсоток відхилень від оптимальних результатів.

Власна логістика та сервісна служба:

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або