All Retail
Опубліковано

Клієнти шукають не просто постачальника — вони шукають партнера: розвиток галузі ритейл-обладнання очима Modern Expo

Як Modern Expo трансформує ритейл-обладнання, розширює глобальну присутність і створює рішення, які визначають майбутнє галузі? Про це для All Retail розповів Микола Хапалов, Chief Sales Officer Modern Expo.

Глобальні економічні виклики, демографічні зміни та нова реальність воєнної України ставлять перед бізнесом питання: чи достатньо він гнучкий, щоб залишатися конкурентоспроможним?

Для Modern Expo відповідь очевидна: адаптація — це не просто необхідність, а стратегічна перевага. Відкриття нового заводу в Любліні, цифрові рішення для ритейлу, масштабування на 75 ринках — компанія не просто реагує на зміни, а формує їх.

Доброго дня. Економісти, футурологи та інші експерти схиляються до думки, що світ вже ніколи не буде колишнім. Якщо допустити економічні та демографічні труднощі, з якими зіткнеться Україна після війни – чи змінює Ваша компанія вже сьогодні стратегію свого розвитку на найближчі роки?

Світ змінюється, і бізнес має адаптовуватися, знаходити рішення та розвиватися у мінливих умовах глобальної економіки. Ми усвідомлюємо, що після війни Україна зіткнеться з економічними та демографічними труднощами, які вплинуть на купівельну спроможність і ринок праці.

Втім, глобальні цілі Modern Expo залишаються незмінними. Європа була і є нашим стратегічним напрямом. Запуск виробництва в Любліні — це частина довгострокової стратегії, що посилює нашу присутність у ЄС, забезпечує більшу стійкість ланцюгів постачання та прискорює логістику для міжнародних клієнтів. Паралельно ми розширюємо присутність на ринках Близького Сходу та інших регіонів, зміцнюючи партнерства та відкриваючи нові можливості для розвитку.

Ринок України для нас рідний і надзвичайно важливий. Ми бачимо великий потенціал для його швидкого розвитку та готові брати активну участь у цьому процесі. Ми будемо щасливі разом із нашими партнерами щодня відкривати нові об’єкти у всіх містах країни.

Як говорить засновник компанії Петро Пилипюк: «Ми завжди граємо на довгу дистанцію. Якщо є криза – значить, поруч є можливості».

Як нещодавнє відкриття нового заводу Modern Expo в Любліні вплинуло на виробничі потужності та логістичні можливості компанії? Що дає Вам ще один виробничий майданчик в стратегічному сенсі?

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або