All Retail
Опубліковано

Цифрова трансформація «Файно Маркет»: як ІТ-рішення змінюють бізнес

Минулий рік став для «Файно Маркет» роком масштабної цифрової трансформації. Ритейлер об'єднав ключові ІТ-інструменти, автоматизували процеси та зробив покупки ще зручнішими для клієнтів. Впроваджені рішення охопили всі рівні бізнесу – від кас самообслуговування до прогнозування навантаження на касирів.

Далі – детальніше про головні технологічні досягнення розповідає Дмитро Сарваді, директор департаменту інформаційних технологій «Файно Маркет».

У 2024 році ми запустили CRM-систему Creatio, що стала єдиною платформою для управління клієнтами та програмами лояльності. З допомогою інтеграції CRM-системи з касовим ПО та мобільним застосунком, ми забезпечуємо доставку чеків від каси до клієнта зі швидкістю декількох секунд. Вона дає на можливість, у реальному часі, обробляти чеки, відпрацьовувати механіки знижок, та бонусів, а також обробляти звернення від клієнтів. 

Також у мобільному застосунку з’явився «кабінет співробітника» в якому працівники бачать свій стаж, графік роботи, особливо це актуально для співробітників магазину, які бачать графік роботи з розділенням по робочих зонам протягом дня. В кабінеті співробітника є можливість подання заяв на відпустку, планується через цей кабінет реалізувати повний цикл працівника від анкети, при прийомі на роботу, до звільнення. Всі заявки, та документи підписуються через Дію. Всі процеси погодження заяв, відбуваються на платформі Microsoft 365. 

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або