All Retail
Опубліковано

Delicate по-хмельницьки: інноваційний підхід до дизайну, обладнання та співпраці з партнерами

Відкриття нових магазинів, продовження розвитку бренду та орієнтація на потреби місцевих покупців — основні засади розвитку Delicate. Засновник компанії «Галапрод» Юрій Чупров поділився стратегіями та ключовими аспектами розвитку мережі, що дозволяють адаптуватися до змін на ринку та зміцнювати позиції серед конкурентів.

Засновник компанії «Галапрод» Юрій Чупров

Мережа супермаркетів Delicate розпочала свій шлях у 2012 році з двох магазинів у Хмельницькому та області, а у 2015 році відкрила перший супермаркет у концепції комфорту для покупців. На початку поточного року компанія відкрила вже п’ятий магазин, впровадивши нову концепцію зонування товарних груп та нестандартне обладнання.

Доброго дня. Розкажіть, будь ласка, про історію створення Вашої мережі магазинів. Чому вона отримала таку назву?

Перший магазин майбутньої мережі був відкритий у Шепетівці у 2012 році, потім ще один, того ж року, у Хмельницькому. Вони називалися «Щедрослав». В 2015 р. ми відкрили перший супермаркет Delicate, а у 2018 р. — другий. 2025 року відкрився п’ятий Delicate. Назва «Делікат» означає «приємний, ввічливий». Для нас дуже важливо, щоб покупцю було комфортно, зручно, щоб відвідування магазину нашої мережі викликало приємні емоції.

До речі, Вас не бентежить співзвучність назви з ще однією мережею магазинів у Черкасах?

Абсолютно не турбує. Торгова марка Delicate була офіційно зареєстрована у 2015 році.

Як Ви позиціонуєте формат, у якому працює Ваша мережа?

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або