
AFINA Group представляє SARMIX — новий бренд побутової хімії, який веде до порядку
В інтерв’ю зі Світланою Поповою, директором з маркетингу компанії AFINA Group, ми поговорили про запуск бренду SARMIX, як побутова хімія може відповідати на глибші запити споживача та силу українських рішень у цій категорії товарів.
Сегмент побутової хімії — стабільний, консервативний ринок, де основні гравці давно створили міцні позиції, а нові бренди рідко змінюють правила гри. Та AFINA Group, компанія з 20-річною історією у галузі дистрибуції, логістики та побутової хімії вийшла за межі класичного виробничого циклу. Після масштабного оновлення інфраструктури, отримання міжнародних сертифікатів і зміцнення виробничих потужностей компанія запустила новий бренд — SARMIX. AFINA Group прагне відповісти на зміну поведінкових моделей споживача, коли у фокусі стає не чистота, а порядок.
Пані Світлано, компанія AFINA Group презентувала новий бренд побутової хімії SARMIX. Який контекст запуску і чому це важливо саме зараз?
AFINA Group — це велика українська компанія, яка понад 20 років успішно працює у сфері дистрибуції, логістики та створення власних брендів. Ми не просто займаємось доставкою продукції — усе, що ми створюємо, потрапляє на полиці торгових мереж і має попит. За нашою репутацією стоїть досвід, масштаб і системний підхід. І саме тому ми вважаємо за потрібне говорити сьогодні не лише про новий продукт, а й про відповідальність бізнесу.
Зараз як ніколи важливо підтримувати українське. Це не гасло — це реальний внесок в економіку, зайнятість, сталий розвиток. Особливо в таких категоріях, як побутова хімія, де частка імпорту — понад 90%. Ми впевнені у власній силі, у своїй якості — і готові гідно конкурувати.
Хто розробляв неймінг продукту? Що він означає?
Неймінг бренду SARMIX був розроблений агенцією POSH packaging design. Назва SARMIX поєднує в собі два ключові елементи:
- SAR — відсилка до слів smart і saver, що асоціюються з практичністю та розумним вибором;
- MIX — натяк на універсальність, поєднання дієвих рішень для різних типів прибирання та прання.
Ми проводили фокус-групові дослідження, і за їх результатами обрали саме цей варіант. Назва легко запам’ятовується, має динамічне звучання і добре сприймається в усіх комунікаційних середовищах, включно з digital та офлайн-носіями.
У чому особливість бренду SARMIX і чому ринок потребує саме такого продукту?