
Павло Кожухар: «2025-й буде в нашій компанії роком своїх торгових марок»
В українському food-рітейлі залишилося кілька міжнародних операторів, які продовжують утримувати справді стійку позицію на ринку. Серед них компанія METRO Україна, яка сьогодні управляє 24 торговими центрами, розташованими в 16 областях нашої країни. Про позиціонування, роботу зі споживачами та private labels ми поговорили з Павлом Кожухарем, директором з маркетингу METRO Україна.
Доброго дня, Павле. Історично компанія METRO формувалася як оптовий оператор, який обслуговував потреби HoReCa ( готелі, ресторани, кафе — ред. ) та дрібних торговців. Який зараз ключовий фокус METRO в Україні? Хто ваш цільовий споживач?
Ми працюємо із трьома основними групами клієнтів в Україні. Перша та основна група – це HoReCa-клієнти. Наша бізнес-стратегія та асортимент зосереджені на задоволенні потреб цієї групи, яким ми надаємо не просто товари, а комплексні рішення та сервіси, що спрощують їхні бізнес-процеси.
Також важлива група кінцевих споживачів та домогосподарств, для яких METRO є місцем для вигідних закупівель з найкращим асортиментом та високою якістю.
Третя група — це підприємці, які працюють у сфері торгівлі та здійснюють закупівлю для свого бізнесу у наших торгових центрах.
Поговоримо про наше непросте сьогодення. Як і інші оператори, METRO в Україні постраждало від бомбардувань та окупації. Яка зараз ситуація з вашим ТЦ на Окружній дорозі у Харкові?
Цей торговий центр не працює, але ми продовжуємо обслуговувати клієнтів Харкова через інший наш торговий центр та забезпечуємо доставку та весь спектр послуг.
Нещодавно у Вінниці Metro запустило свою першу сонячну станцію. Чи масштабуватиметься цей проект на інших ваших ТЦ?