All Retail
Опубліковано

Aldi, Lidl, Tesco і Carrefour серед найцінніших брендів у світі

Теги:
рейтинг ритейлерів
FMCG
Carrefour
Фото:
http://zerkalo.mk.ua

Aldi, Lidl, Tesco, Carrefour і Auchan є ритейлерами FMCG, які увійшли до рейтингу 75-ти найцінніших світових брендів BrandZTM TOP-75, підготовлений WPP і Kantar. Найвищу позицію серед роздрібних продавців продуктів харчування зайняла Walmart (8-е місце), оцінена в 45,78 млрд. доларів США. Список очолив Amazon, оцінений у 415,9 млрд. доларів.

2-е місце в рейтингу зайняла Alibaba (152,5 млрд. доларів), а 3-тє - McDonald's (129,3 млрд. доларів) – інформує DlaHandlu.pl

17-е місце посідає німецька мережа Aldi, вартістю у майже 16 млрд. доларів. Lidl посів 24-е місце (9,78 млрд. доларів). 29-е місце в рейтингу зайняв британський Tesco (8,5 млрд. доларів), а французькій Carrefour дісталося 38-е місце (6,48 млрд. доларів). Auchan - 48-й з оцінкою в 4,83 млрд. доларів.

Третій щорічний рейтинг найбільш цінних світових роздрібних брендів показує, що вартість 75 кращих світових брендів зросла порівняно з минулим роком до 1,5 трильйона доларів (+12%).

- Криза, пов'язана з пандемією коронавірусу, підкреслює важливу роль, яку рітейл грає в нашому повсякденному житті й у всій світовій економіці. Ми бачимо, що рітейлери роблять героїчні дії для задоволення потреб споживачів і підтримання миру в русі. Хоча реальність швидко змінюється, та звіт дозволяє нам показати приклад компаній, які після інвестування в сильний бренд стають потенційно більш стійкими до кризових ситуацій. Роки аналізу BrandZ постійно підтверджують, що стабільні бренди допомагають компаніям пережити буремні часи, - сказав президент BrandZ Девід Рот.

10 найбільш цінних брендів світу в рейтингу BrandZ-2020

Звіт BrandZ за 2020 рік показує, що бренди, які зберігають свою видимість під час кризи, найкраще підготовлені до більш швидкого повернення в нову реальність.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або