All Retail
Опубліковано

Як заощадити не менше 250 мільйонів гривень за рахунок проведення тендерів онлайн

Теги:
EVA
VARUS

Неймовірно важкий для всього світу 2020 рік вже вніс свої корективи у роботу великого бізнесу.

Збереження людських та фінансових ресурсів для багатьох компаній зараз у пріоритеті. Своєчасно прийняте рішення Лінії магазинів EVA про співпрацю з площадкою онлайн-торгів SmartTender має допомогти компанії заощадити не менше 250 мільйонів гривень із закладеного на рік 1 мільярда гривень.

З початку 2020 року компанія розпочала діджиталізацію процесу некомерційних закупівель разом з площадкою онлайн-торгів SmartTender і це вже дало свої результати: за рахунок роботи на майданчику підвищилася конкуренція в закупівлях, а з нею зросла економія. «Правильно організований тендерний процес уже сам по собі дає економію компанії мінімум в 10-15%. З огляду на обсяги наших витрат, а це близько 1 мільярд гривень щорічно, ми плануємо „тендерну економію“ не менше 250 мільйонів гривень», — повідомив директор з контролю закупівель і тендерів Лінії магазинів EVA і мережі супермаркетів VARUS, голова тендерного комітету Дмитро Шевченко в інтерв’ю виданню mind.ua.

Своєчасне впровадження нових підходів та методів організації некомерційних закупівель робить Лінію магазинів EVA безперечним лідером, принаймні на ринку дрогері: «Ми почали системне адміністрування некомерційних закупівель 7 років тому. Сьогодні система та фахівці в галузі організації даного процесу є кращими, і не тільки в нашій країні. Можливо, саме тому сьогодні вже до нас, фахівців компанії „РУШ“, звертаються, як до експертів в галузі некомерційних закупівель», — додав Шевченко.

За період з 2013 по 2019 рік департаментом некомерційних закупівель і тендерів організовано понад 2 тисячі публічних конкурсів на поставку товарів, робіт та послуг, зокрема, і нестандартних, багатоетапних і навіть креативних тендерів. До участі в тендерах компанії запрошується максимально можлива кількість постачальників. Є конкурси, у яких їх кількість може становити 200-250. За словами Дмитра Шевченка перехід компанії на площадки онлайн-торгів значно полегшили та спростили процес проведення тендерів: якщо раніше співробітники тендерного відділу зобов’язані були кожному надіслати запрошення, зателефонувати та нагадати про терміни надання комерційної пропозиції, то зараз, при системному підході до закупівлі і використанні електронного майданчика досить «завантажити» запит з основними параметрами закупівлі та відстежувати хід конкурентної боротьби онлайн.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або