All Retail
Опубліковано

«МаркетОПТ» не стоїть на місці: мережа рухається в бік Дніпра

Ведуча локальна мережа Полтавської області «МаркетОПТ» розширює горизонти своєї діяльності та виходить на новий для себе регіон.

За даними дослідницької компанії GT Partners Ukraine, за результатами 2019 р. мережа «МаркетОПТ» входила в список ТОП-15 продовольчих рітейлерів України за обсягом виручки

4 червня новий об’єкт «МаркетОПТ» відкрився в місті Жовті Води Дніпропетровської області. Відзначимо, що раніше в цьому місці, по вул. Гагаріна, 20 знаходився кінотеатр «Супутник». За словами містян, рітейлер провів масштабну реконструкцію запущеної споруди, переробивши її в сучасний майданчик для свого магазину.

Цікаво, що безпосереднім конкурентом нового «МаркетОПТу» стане також нещодавно відкритий супермаркет VARUS, що з’явився тут на місці фрешмаркету «Брусничка» (вул. Гагаріна, 22).

Примітно також, що до недавнього часу мережа «МаркетОПТ» була суто локальною (рітейлер був присутній тільки в Центральній Україні — а саме у Полтавській та Кіровоградській областях, при цьому у Кропивницькому рітейлер також з’явився порівняно недавно). Таким чином, запуск супермаркету в Дніпропетровській області ознаменував вихід оператора в новий для себе регіон — Східну Україну.

В цілому, на кінець 2019 р. мережа «МаркетОПТ» налічувала 71 магазин, розташований в 2 областях України.