All Retail
Опубліковано

Як соціально відповідальний бізнес пройшов карантин: кейс Eldorado

Кожен, хто проходив у ВНЗ політекономію, знає, що кризи неминучі та мають циклічний характер. Тому великий бізнес завжди має в наявності антикризовий інструментарій, щоб з настанням чергового витка мінімізувати втрати.

Однак пандемія коронавірусу виявилася справжнім «Чорним лебедем», до якого не був готовий ніхто. У ситуації, що склалася, докласти зусиль для збереження успішного і прибуткового бізнесу було замало. Соціальна відповідальність вийшла на перше місце, тож потрібно було оперативно приймати рішення: як зберегти робочі місця, забезпечити співробітникам безпеку і допомогти медикам, на плечі яких лягла важлива роль у подоланні пандемії.

Криза 2020-го року — не перша, з якою зіткнулась компанія Eldorado. Однак виклики, які з’явилися після введення карантину, вимагали швидких рішень. Права на помилку не було, адже на кону стояли не лише прибутки компанії, але й здоров’я клієнтів і співробітників. Про подолання кризи і нові уроки розповідає Генеральний Директор компанії Eldorado Віра Вітинська.

Про сервіс для клієнтів

 — Будь-яка криза — це не лише виклик, а й час для зростання бізнесу, нагода стати сильнішими, розвинути свої навички і зміцнити напрямки. Ми в Eldorado доклали всіх зусиль, щоб зміцнити свої позиції на ринку. Не скажу, що ми використовували унікальні рішення, але важлива була швидкість їх прийняття і подальшого впровадження. Тому одразу ж після введення карантину ми сконцентрувалися на підвищенні зручності наших сервісів для клієнтів в обмежених умовах. Зокрема, розширили можливості онлайн-доставки і запустили спільний проект із Новою поштою, завдяки якому наші клієнти по всій Україні отримали понад 55 000 акційних доставок.

У рамках відповідної постанови КМУ ми, у тому числі як салон зв’язку, забезпечували населення України смартфонами, ноутбуками та іншою необхідною технікою, яка дозволила нашим клієнтам оперативно налаштуватися на дистанційну роботу і дотримуватися усіх необхідних умов карантину, тож в цей період працювало близько 100 торгових точок. При цьому були дотримані всі санітарні та гігієнічні заходи безпеки: регулярні дезінфекції приміщень, наявність санітайзерів, вимірювання температури співробітникам та клієнтам, забезпечення персоналу засобами індивідуального захисту (маски і захисні окуляри). Із послабленням карантину повноцінно почали функціонувати всі 125 магазинів мережі Eldorado, дотримуючись усіх заходів безпеки, які передбачені законодавством і продиктовані здоровим глуздом.

Про маркетингові рішення

Ми розуміли, що карантин позбавив багатьох людей таких звичних речей, як відвідування ресторанів та салонів краси. Окрім того, люди стали більше цікавитися домашньою гігієною і здоровим способом життя. Тому в своїх рекламних кампаніях ми зробили акцент на рішеннях від «болю» наших клієнтів: збільшили кількість рекламних кампаній про те, як за допомогою сучасних гадежтів підтримати здоров’я і красу на карантині, як забезпечити гігієну вдома, і які кухонні помічники зможуть гарантувати здорове харчування для всієї родини.

До того ж на час карантину довелося відмовитися від відеооглядів та рекламних роликів, в яких знімалась велика кількість людей. Їм на заміну прийшли нові креативні рішення з використанням мультиплікаційних технік і ефектом несподіванки наприкінці. Новий підхід до рекламних зйомок дозволив зберегти лояльність аудиторії і навіть розширити її.

Усе це дозволило нам ефективно збільшити продажі практично у всіх категоріях товарів магазинів. Завдяки швидкому переходу в онлайн-сегмент ми збільшили інтернет-продажі на 360% і підвищили частку ринку в онлайн-сегменті. А якщо врахувати, що зараз конкуренція в інтернеті навіть більша, ніж у секторі оффлайн, такий показник свідчить про правильність обраного нами напряму. Під час карантину ми побачили, яких онлайн-сервісів не вистачає нашим клієнтам, і зараз продовжуємо активно працювати над їх створенням.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або