All Retail
Опубліковано

Рітейлери фіксують зростання товарообігу на тлі падіння відвідуваності ТРЦ

Теги:
ТРЦ
Фото:
RAU

Українські рітейлери фіксують збільшення обсягів товарообігу на 10-50% залежно від категорії товарів після відновлення роботи торгівельно-розважальних центрів у червні, при цьому відвідуваність ТРЦ знизилася на 20%.

Про це повідомила керівниця консалтингової компанії UTG Євгенія Локтіонова, передає Інтерфакс-Україна.

"Торговельна нерухомість і рітейл в Україні відновлюється. Ослаблення карантинних заходів сприяло поліпшенню споживчих настроїв та зміцнення бізнес-активності в червні", — повідомила Локтіонова.

Так, за три тижні червня 2020 року порівняно з аналогічним періодом минулого року, зростання обсягів продажів електроніки в середньому склало 50%, товарів для спорту — 30%, одягу — 20%, товарів для дітей — 18%, косметики і парфумерії — 10%, взуття — 5%. При цьому продажі товарів для тварин скоротилися на 20%.

"Відвідуваність за три тижні червня (після відкриття ТРЦ) в порівнянні з докарантинними показниками в середньому зменшилася на 20%. Це ми пов’язуємо з тим, що в ТРЦ все ще не працювали розважальні зони і ресторани", — пояснила Локтіонова.

За даними UTG, в період дії карантину в березні-травні 2020 року товарообіг українських рітейлерів склав 255 млн грн, що на 2,5% нижче показника за аналогічний період минулого року.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або