All Retail
Опубліковано

Битва дискаунтерів в Росії: «Магніт» відкриває нову мережу «Моя ціна»

Другий за величиною рітейлер в Росії відкрив перші пілотні магазини під назвою «Моя ціна». Асортимент дискаунтерів складається з найдешевших продуктів, доступних на ринку, і товарів власних марок.

Тим часом його конкурент — X5 Retail Group готується до дебюту своєї нової мережі. Ще один дискаунтер повинен з’явитися цієї осені — інформує WH.pl

За словами генерального директора компанії Яна Даннінга, в липні було відкрито три магазину під назвою «Моя ціна». Для перших пілотних дискаунтерів були обрані приміщення, в яких раніше були розташовані продуктові магазини "Магніт«.

Площа магазинів до 300 кв. метрів, тут близько 2 тис. товарних позицій. Близько 65% асортименту магазину є продуктами найнижчої цінової категорії і більше 18% асортименту є власними марками.

За словами пана Даннінга, новий формат близький до діяльності «Магніту». «Особливо якщо врахувати той факт, що у нас є власні виробничі потужності», — сказав президент мережі «Магніт». Рітейлер володіє 11 харчовими заводами і чотирма сільськогосподарськими підприємствами.

Основні відмінності між новими дискаунтерами і цілодобовими магазинами полягають у тому, що точки «Моя ціна» не будуть розташовуватися в безпосередній близькості від житлових будинків та матимуть обмежений діапазон товарів (зазвичай в магазинах, що працюють у групі «Магніт», близько 6,6 тис. найменувань товарів). Ще одна відмінна особливість полягає в тому, що формат дискаунтера орієнтований на саму низьку цінову категорію і пропонує дещо інше обслуговування, наприклад, більшість товарів на полицях розміщуються безпосередньо в ящиках.

Магазини, запущені в тестовому режимі, а наступний рік покаже, чи спрацює ця концепція.

Планується, що мережа «Моя ціна» буде продавати овочі, фрукти, молочні продукти, солодощі, дитяче харчування, напої, корм для домашніх тварин, побутову хімію та багато іншого. Протягом наступних декількох місяців «Магніт» буде тестувати дискаунтери, щоб зрозуміти реакцію і вимоги споживачів. «Ми, ймовірно, відкриємо ще три або чотири точки, щоб дізнатися, чи спрацює ця концепція» — заявив глава компанії.

Головний конкурент «Магніту», лідер російського рітейлера X5 Retail Group (розвиваючий мережі «Пятерочка», «Перекресток», «Карусель»), раніше оголосив, що планує протестувати так званий формат жорсткого дискаунтера. Ці магазини також зосередять свою увагу на значній частині власних брендів. Перші об’єкти будуть відкриті в листопаді цього року, а рішення щодо подальшого розвитку нової мережі має бути ухвалене компанією в грудні 2021 року.

У I кварталі 2020 року чистий прибуток компанії «Магніт» збільшилася на 30,8% і склав 4,2 млрд. рублів. Станом на 30 березня 2020 року мережа «Магніт» складалася з 20 860 магазинів (14 594 універсальних продуктових магазина, 472 супермаркетів «Магніт Сімейний» і 5794 дрогері «Магніт Косметик»).

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або