All Retail
Опубліковано

Apple, Google, Microsoft, Amazon і Facebook визнані найдорожчими брендами

Теги:
Apple
Amazon

Американський журнал Forbes опублікував щорічний рейтинг найдорожчих брендів планети. У першу сотню увійшло 20 компаній сфери роздрібної торгівлі, e-commerce та ресторанного рітейлу.

Згідно з підрахунками Forbes, загальна вартість 100 найдорожчих компаній з 2019 року зросла з $2,33 трлн до $2,54 трлн. У п'ятірці лідерів — Apple, Google, Microsoft, Amazon і Facebook. Більше 50 компаній з топ-100 розташовані в США. Те ж саме стосується рітейлу — 12 з 20 брендів, пов'язаних з рітейлом, починали свій бізнес в Сполучених Штатах. Традиційно в рейтингу дві компанії зі Швеції IKEA ($15,8 млрд) і H&M ($10,4 млрд).

Кілька брендів мали помітні зрушення в щорічному рейтингу, в тому числі серед брендів, що мають відношення до роздрібної торгівлі: Walmart піднявся з 26 на 19 місце ($29,5 млрд), Adidas — з 61 на 51 місце ($12,9 млрд). Були також деякі падіння вартості компаній, зокрема, в KFC на (-2%) і H&M (-10%). У 2020 році в списку вперше потрапив Burger King ($8,2 млрд).

У виданні зазначають, що топ-100 наступного року може виглядати зовсім інакше, оскільки карантин в умовах пандемії COVID-19 і економічна криза продовжують впливати на бізнес по всьому світу.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або