All Retail
Опубліковано

Coca-Cola з кавою стартує на американському ринку

Теги:
AR ексклюзив
Coca-Cola
Starbucks
напитки
Фото:
Wiadomosci Handlowe

Coca-Cola виводить на ринок США колу зі смаком кави. Після злиття з Costa Coffee, це ще один крок у боротьбі за ринок кави, де домінує Starbucks.

Coca-Cola поставляє колу з кавою в магазини, так як через коронавірус багато людей залишаються вдома і не купують каву кожен день по дорозі на роботу. Напій, який вже доступний на міжнародному ринку, з’явиться на прилавках в США в січні 2021 року — пише WH.pl

"Ми відносимо цей продукт до гібридної категорії«, — заявив Джайдіп Кібу, віце-президент товарного знака Coca-Cola в Північній Америці в інтерв’ю Business Insider. «У нас є можливість створити майже нову підкатегорію під назвою освіжаюча кава», — сказав він.

Одна банка кока-коли з кавою містить 69 мг кофеїну в порівнянні з 34 мг у банці класичної коли. Буде доступно 3 смаки напою. Кава Coca-Cola Dark Blend має смак, схожий на класичну колу, з присмаком, схожим на солодку каву. Компанія також буде продавати більш солодкі напої Coffee Vanilla та Coffee Caramel.

Coca-Cola з кавою в минулому році стала хітом продажів в 25 країнах, включаючи Австралію, Іспанію і Таїланд. Хоча вихід напою на ринок США планувався давно, епідемія коронавіруса прискорила таке рішення компанії.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або