All Retail
Опубліковано

Сільпо продовжує відкриття кав’ярень нового формату, до кінця року планується запуск 4-5 об’єктів Feeltrd

Теги:
Сільпо
Фото:
silpo.ua

Другу спешелті-кав’ярню Feeltrd облаштовують знову в столиці на лівому березі Дніпра. В мережі Сільпо зазначають, що вони перезапускають кавові зони у власних магазинах.

Концепт цих нових кав’ярень – це простота, коротке і зрозуміле меню, лаконічна комунікація з баристом, швидкість і зручність, полиця з кавовими аксесуарами, зерном недавнього обсмаження.  

«Кавова індустрія нині дуже активно і швидко розвивається, тому ми з командою вирішили зібрати всі наші знання в новому концепті. Вся робота, пов'язана з асортиментом, якістю кави, модифікацією обладнання, нічого не варта без фахівців, які компетентно зможуть з усім цим працювати. Тому всі баристи в кав'ярнях нового формату попередньо проходять спеціальне навчання і здають іспит перед початком роботи», — пояснює Євген Горбань, кавовий експерт Fozzy Group

Бренд Feeltrd поєднав у собі слова Filtered (відфільтрований) і Feel (почуття). Перший заклад Feeltrd вже відкрився поряд із «Сільпо» у столичному ТЦ Silver Breeze. До кінця року спешелті-кав’ярні Feeltrd планують відкрити в київському «Сільпо» в ТРЦ Gulliver, а також у нових супермаркетах в Одесі та Дніпрі. Концепції нових дизайнерських тематичних супермаркетів розробляються вже з новим форматом закладів.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або