Чому COMFY намбер ван? — відповідь у новій рекламній кампанії Back To School
- Фото:
- All Retail
COMFY запустили рекламну кампанію сезону Back to School
Рекламна кампанія складається з чотирьох роликів, два з яких вже транслюються у інтернеті та на ТБ. Анімаційні відео розповідають не типову історію шкільних та учбових потреб, а звертаються до клієнтського досвіду та реальних питань, які цікавлять покупців.
«Коли реклама побудована на справжніх історіях клієнтів, результат теж отримуємо справжній. Розуміти свого клієнта, знати, що йому потрібно і що у нього “болить” — це перший крок до лідерства. Стають же лідерами ті, хто може це знання перетворити на процеси, що трансформуються у приємний досвід клієнта та найкращі почуття від покупки». — коментує Ярослав Чепурняк, Head of Content & Creative COMFY.
Те, що важливо для тебе, важливо і для COMFY — головний меседж кампанії. Смартфон цікавого кольору, ноутбук для всіх ігрових новинок та не за всі кошти світу, особливий телевізор — компанія розуміє, що у виборі техніки потрібно втілити бажання, а не шукати компроміси. Почуття до того, хто тобі не байдужий, для кого ти хочеш усього найкращого, хто турбується про тебе — це любов. Може бути враження, що всі про школу, а COMFY — про почуття, але як же приємно, коли підготуватися до школи, до роботи вдома, у офісі чи навіть на ходу вам допоможе саме той, для кого важливо, щоб у вас було все потрібне.
«Магазинів техніки багато, вибір схожий, ціни — теж. Тому, зазвичай, купуєш там, де тобі комфортніше, де тебе розуміють і не втюхують абищо. Власне, це спостереження і стало основою нової кампанії. В ній ми просто розповідаємо враження людей від покупки в COMFY, гасаємо на пегасі, жартуємо про колишніх та вкотре відповідаємо на питання: чому ж COMFY — намбер ван?» — команда Banda Agency.
Ролики розроблені разом з креативною агенцією Banda та студією 23/32 films.