All Retail
Опубліковано

Білоруси відмовляються відвідувати магазини мереж «Євроопт», «Корона» і Green

Міжнародне агентство соціальних і маркетингових досліджень МАСМІ представило дослідження споживчих настроїв білорусів. Дослідження проводилося з 28 вересня по 10 жовтня поточного року методом онлайн опитування.

Згідно з отриманими результатами, респонденти вже зіткнулися із ростом цін на товари і вимушеною економією на товари і послуги.

Учасників опитування попросили оцінити, на що вони зараз найбільше звертають увагу, здійснюючи покупки. Найчастіше респонденти стали звертати увагу на цінові фактори: ціна товару, акції, знижки. Увагу на виробниках товарів акцентує 42% опитаних.

Третина респондентів повідомили, що останнім часом відмовилася від відвідування ряду торгових мереж. У ТОП-3 зі значним відривом від інших вийшли «Євроопт», «Корона» і Green. Причому 6% респондентів повідомили, що відмовилися відвідувати магазини всіх торгових мереж — повідомляє belretail.by

Найчастіше учасники опитування готові поїхати в інший магазин за побутовою технікою та одягом, якщо там будуть знижки та акції. Найменше міняти торговий об’єкт люди готові при покупці продуктів. Однак частка тих, хто все-таки готовий їхати за знижками досить велика.

Більшість опитаних планує купувати оффлайн паливо, продукти харчування, одяг, взуття, побутову хімію, косметику, парфумерію. Відносно товарів для дітей і розваг також переваги на боці оффлайна, але з дещо більшою часткою онлайну.

Щодо замовлення їжі в ресторанах і кафе обидва канали рівнозначні. У побутової техніки та електроніки — невелика перевага на користь оффлайна.

Основна перевага інтернет-покупок, на думку респондентів, економія часу. Зручність і спеціальні пропозиції/розпродажі також згадуються, але не так часто.

Головний бар’єр до покупок через Інтернет — суб’єктивне сприйняття процесу в якості складного. Складність заочної оцінки якості товару і бажання доторкнутися до нього вживу мають вторинне значення.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або