All Retail
Опубліковано

В Україні розпочався тиждень українських виробників

Теги:
ROZETKA
Фото:
hmarochos.kiev.ua

Його мета — підтримати малий бізнес.

З 27 жовтня по 1 листопада в Україні триватиме Тиждень малих українських виробників. Мета проєкту — підтримати представників малого бізнесу, стимулювати попит на товари українського виробництва та започаткувати щорічну традицію підтримки локальних виробників.

Ініціатором Тижня виступив онлайн-ритейлер ROZETKA. У межах кампанії на сайті ROZETKA з’являтимуться спецпропозиції з товарами малих українських виробників. Приєднатися до проєкту може будь-хто.

Локальні виробники можуть завантажити спеціальні наліпки Тижня для своїх магазинів, соцмереж або сайту, зробити спеціальні пропозиції чи знижки на свої товари, а також об’єднуватися з іншими брендами в колаборації.

«У США вже десять років існує Small Business Saturday — день, коли вся країна підтримує та популяризує локальних виробників, — коментує Владислав Чечоткін. — Ми вирішили започаткувати таку традицію в Україні, адже малий бізнес, який активно розвивався, зараз під загрозою. Ми віримо, що Тиждень малих українських виробників стане щорічною традицією і буде користуватися не меншим попитом, ніж Чорна п’ятниця».

— ВЛАДИСЛАВ ЧЕЧОТКІН, СПІВЗАСНОВНИК ROZETKA

ROZETKA закликає купувати товари малих українських виробників, розповідати про них у соціальних мережах із хештегом #купуюукраїнське, підтримати нову традицію: встановити тематичну рамку на аватар у Facebook та спробувати AR-маску проєкту в Instagram stories.

Окрім спецпропозицій, протягом тижня розповідатимуть про малих українських виробників на сайті компанії та в соціальних мережах. 

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або